Stanisława Wyspiańskiego 21
65-036 Zielona Góra
Sekretariat ZSOiS
sekretariat@zsois.zgora.pl
(68) 451 20 50
fax (68) 451 20 51

Nauka z domu – materiały dla klasy

Od dnia 25.03. uczniowie Szkoły Podstawowej nr 10 pracują wg planu lekcji proponowanego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej (ewentualne modyfikacje w zakresie treści, nauczyciele będą przekazywać dotąd przyjętym sposobem komunikacji: e-dziennik, poczta elektroniczna, inne komunikatory). W zakładce „nauka w domu” pojawią się przedmioty, które nie są ujęte w planie ministerstwa, a klasa je realizowała w II półroczu np. plastyka, muzyka, religia.
Link poniżej.

https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje

 

Klasy 2 VII LO

Materiały udostępnione przez nauczycieli. Przed pobraniem materiału proszę zweryfikować na planie nazwisko nauczyciela z którym grupa dotyczas miała zajęcia

Z uwagi na dużą ilość przesyłanych materiałów, są one opublikowane z opóźnieniem. Zachęcamy bezpośrednio do kontaktu z nauczycielem przez e-dziennik.

akrobatyka

Nauczyciel: Radosław Walczak
Dotyczy klas: 5DSP, 6DSP, 7DSP, 8ASP, 1DLO, 1DSPLO, 2DLO, 3DLO
Identyfikator treści: 286

UWAGA !
DOTYCZY GRUP TRENINGOWYCH TRENERÓW R.WALCZAKA , V. CHKHABERIDZE
Proszę o dokładną i szczegółową realizacją zamieszczonego tygodniowego planu treningowego zadań motorycznych wszystkich zawodników i przesłanie dokumentacji wykonania w postaci zdjęć filmów przez komunikator Whatsupp do trenera Radosław Walczak, Valergo Chkhaberidze !
UWAGA : jesli jest mozliwosc zmonitorowania jednostki treningowej z wykorzystaniem np. pulsometru, opaski typu \"band\"na nadgarstku zegarka sportowego np Polar itp...które rejestrują czas jednostki, tętno wydatek energetyczny ( kcal), przebyty dystans itp ( aplikacje typu Samsung Health, Endomondo, Runtastic, Google fit, Nike+Training Club, Huawei Health proszę o przesłanie whatsupem.
Radosław Walczak, Valeri Chkhaberidze #zostanwdomu


akrobatyka

Nauczyciel: Sławomir Szliter
Dotyczy klas: 2DLO
Identyfikator treści: 421

Akrobatyka Sportowa
Klasy: II DL
Grupy treningowe trenerów: Sławomir Szliter, Jarosław Taryma

Prosimy o rzetelną realizacje załączonego tygodniowego planu treningowego. Ilości i zadania zostały dobrane w taki sposób, aby były bezpieczne a jednocześnie nie obciążały zbytnio uczniów, zapewniając jednocześnie optymalny poziom ruchu.
Ważna jest dokumentacja podejmowanych działań, czy to w formie zapisu czy też filmów nagranych telefonem. Prosimy o wysyłanie takich filmów w miarę możliwości przez WhatsApp.
Zwracamy uwagę na zachowanie szczególnej uwagi przy wykonywaniu ćwiczeń, na bezpieczeństwo, które jest najważniejsze. Przy jakichkolwiek problemach prosimy o takie modyfikowanie ćwiczeń aby były one możliwe do wykonania i nie zagrażały zdrowiu i życiu ćwiczącego.
Życzymy wszystkim naszym zawodnikom wytrwałości i zdrowia w wypełnianiu codziennych obowiązków w tym trudnym dla wszystkich czasie.

Sławomir Szliter
Jarosław Taryma


biologia

Nauczyciel: Beata Stefanowicz
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO
Identyfikator treści: 507

Oddychanie tlenowe – przebieg i beztlenowe znaczenie dla organizmu
Łańcuch oddechowy.


biologia rozszerzona

Nauczyciel: Irena Jerzak
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2ELO
Identyfikator treści: 450

Dotyczy klasy II biologia rozszerzona.


biologia rozszerzona

Nauczyciel: Irena Jerzak
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 502

Przesyła materiały do pracy tydzień 30 marca - 3 kwietnia 2020r.




chemia (poziom rozszerzony)

Nauczyciel: Stanisław Jankowski
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 543

Prezentacja ppt - załącznik do Karty pracy / iloczyn sub. trudno rozp. / Kso


chemia (poziom rozszerzony)

Nauczyciel: Stanisław Jankowski
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 276

Kraty pracy - do pobrania i wykonania poleceń i zadań




chemia (poziom rozszerzony)

Nauczyciel: Stanisław Jankowski
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 546


chemia (poziom rozszerzony)

Nauczyciel: Stanisław Jankowski
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 549

Karta pracy - Iloczyn rozpuszczalności substancji trudno rozpuszczalnych / Kso


chemia (poziom rozszerzony)

Nauczyciel: Stanisław Jankowski
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 325

Karta pracy 3 - iloczyn rozpuszczalności substancji trudno rozpuszczalnych


chemia (poziom rozszerzony)

Nauczyciel: Stanisław Jankowski
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 547


chemia (poziom rozszerzony)

Nauczyciel: Stanisław Jankowski
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 548

Karta pracy - hydroliza soli


fizyka (poziom rozszerzony)

Nauczyciel: Renata Krysiak
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 329

grawitacja


fizyka (poziom rozszerzony)

Nauczyciel: Renata Krysiak
Dotyczy klas: 2 LO
Identyfikator treści: 42


fizyka (poziom rozszerzony)

Nauczyciel: Renata Krysiak
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 523

Grawitacja-zadania


fizyka (poziom rozszerzony)

Nauczyciel: Renata Krysiak
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 330

grawitacja



geografia

Nauczyciel: Barbara Reguła
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 215




geografia

Nauczyciel: Barbara Reguła
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 213


geografia

Nauczyciel: Barbara Reguła
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 214




geografia rozszerzona

Nauczyciel: Joanna Wieczorek
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 479

Osadnictwo wiejskie i miejskie. Urbanizacja na świecie. klasa 2 (poziom rozszerzony) Za 16.03.2020r.


historia

Nauczyciel: Tomasz Rubiś
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 128

Webinarium
Czwartek - 9:45-10:30 oraz Piątek 9:00-10:30

Link do webinarium: https://tomaszrubis.clickmeeting.com/historia-vii-lo-2019-2021

historia i społeczeństwo

Nauczyciel: Aleksandra Kuczer
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 356

T: Polskie wzorce obywatela.

Proszę rozwiązać ćwiczenia zamieszczone w skanach strona 43-45, można wydrukować i wkleić, albo rozwiązać w zeszycie.
Uczniowie, którzy nie mają ocen z pracy na lekcji, przypominam o: 6 informacji o konfederacjach 6 inf. o rokoszach.
Odpowiedzi proszę na maila:
akuczer5333@gmail.com

podpisujcie się: imię, nazwisko, klasa i przedmiot.




historia i społeczeństwo

Nauczyciel: Aleksandra Kuczer
Dotyczy klas: 2CL, 2DL, 3EL
Identyfikator treści: 31

https://www.youtube.com/watch?v=D77QQi_g9s0

https://www.youtube.com/watch?v=5vaBiRvlImk

informatyka

Nauczyciel: Andrzej Kłos
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 312

Informatyka
Karta 3


informatyka

Nauczyciel: Andrzej Kłos
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 306

Klasa 2 liceum – rozszerzenie


Uzupełnienie do poprzednich zajęć – Reprezentacja dźwięku w komputerze.

Do tematu reprezentacja dźwięku w komputerze proszę obejrzeć filmy:
https://www.youtube.com/watch?v=A_7QtGlVQFU
https://www.youtube.com/watch?v=0GPJkiokoFw
https://www.youtube.com/watch?v=gu3pTCDR1Bs

Odpowiedz na pytania:

*Co to jest kompresja?
*Co to jest kompresja stratna?
*Jaki jest zakres słyszalności?
*Jaka powinna być częstość próbkowania dźwięku cyfrowego?
*Co to jest głębia bitowa?
*Jaki jest główny cel wykorzystywania formatu MP3?
*Co jest tracone w dźwięku podczas kompresji MP3?

*Co to jest standard MIDI?
*W którym roku powstał standard MIDI?
*Od czego zależy jakość muzyki w formacie MIDI?
*Co to są SAMPLE?

Odpowiedzi umieść w zeszycie pod tematem „Reprezentacja dźwięku w komputerze”.


informatyka

Nauczyciel: Andrzej Kłos
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 293

kl2 - rozszerzenie

Proszę zapoznać się z tematem 14 z podręcznika - Wprowadzenie do multimediów. str. 176.

1. Klasyfikacja urządzeń multimedialnych. str.176
2. Reprezentacja obrazu w komputerze. str.178
3. Reprezentacja dźwięku w komputerze. str.180
4. Reprezentacja obrazów ruchomych. str.182

Na stronie 185 znajduje sie 8 pytań. Proszę krótko odpowiedzieć na te pytania, a odpowiedzi zapisać w zeszycie.

Jako uzupełnienie polecam baaardzo ciekawy filmik:
Czym jest antyaliasing? https://www.youtube.com/watch?v=V-ecbyBaX1A


język angielski

Nauczyciel: Natalia Lazaruk
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2CLO
Identyfikator treści: 447

Wyrażanie przyszłości - Future Continuous i Future Perfect
teoria i ćwiczenia w załączniku


język angielski

Nauczyciel: Katarzyna Zatorska
Dotyczy klas: 2DLO, 2ELO
Identyfikator treści: 249


język angielski (poziom rozszerzony)

Nauczyciel: Natalia Lazaruk
Dotyczy klas: 2 LO
Identyfikator treści: 13


język angielski (poziom rozszerzony)

Nauczyciel: Natalia Lazaruk
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 259

Temat: List formalny z reklamacją.
Teoria i ćwiczenia w załączniku


język hiszpański

Nauczyciel: Danuta Szymańska
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO
Identyfikator treści: 390

CW. 6 p.117 Ułożyć pytania z podanych wyrazów do wywiadu :
1.-....................................? Desde hace veinte ańos.
2...................................? Mmm ... Soy jugador profesional dese 1985.
3..................................? Si, lo conozco. Severiano es un genio.
4.................................? No, nunca. Hasta ahora solohe jugado en Espańa. Pero me gustaria jugar algun dia en el Open Australia, por ejemplo.
Z podanych elementów ułożyć pytania : ( są oddzielone przecinkami) Desde. Conoces, a, alguna vez, Has jugado, en el extranjero?, Desde, Juegas como profesional ?, cuando, personalmente, cuando juegas al golf?, Severiano Ballesteros?




















język hiszpański

Nauczyciel: Danuta Szymańska
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 280

ćw. 5 p. 121 Z jakimi czasownikami możemy połączyć podane wyrażenia , ułożyć po jednym zdaniu , z użyciem okolicznika czasu, miejsca np Por la tarde tomo cafe. Odpowiedzi przesłać przez e-dziennik

język niemiecki

Nauczyciel: Anna Połczyńska
Dotyczy klas: 2DLO, 2ELO
Identyfikator treści: 424


język niemiecki

Nauczyciel: Renata Pośpiech
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2ELO
Identyfikator treści: 250

Witajcie uczniowie,przesyłam Wam w załączniku małe zadanie domowe.Spróbujcie napisać tego maila i przyślijcie mi go do sprawdzenia do przyszłego wtorku.W razie wątpliwości proszę o kontakt przez e-dziennik.Bardzo proszę o wykonanie tej pracy samodzielnie.Pozdrawiam Renata Pośpiech


język niemiecki

Nauczyciel: Renata Pośpiech
Dotyczy klas: 2ALO
Identyfikator treści: 253

Witajcie uczniowie,przesyłam Wam w załączniku małe zadanie domowe.Spróbujcie napisać tego maila i przyślijcie mi go do sprawdzenia do przyszłego wtorku.W razie wątpliwości proszę o kontakt przez e-dziennik.Bardzo proszę o wykonanie tej pracy samodzielnie.Pozdrawiam Renata Pośpiech


język niemiecki

Nauczyciel: Renata Pośpiech
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2ELO
Identyfikator treści: 267

Witajcie uczniowie,przesyłam Wam w załączniku małe zadanie domowe.Spróbujcie napisać tego maila i przyślijcie mi go do sprawdzenia do przyszłego wtorku.W razie wątpliwości proszę o kontakt przez e-dziennik.Bardzo proszę o wykonanie tej pracy samodzielnie.Pozdrawiam Renata Pośpiech


język niemiecki

Nauczyciel: Anna Figiel
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2ELO
Identyfikator treści: 483

KLASA II
Thema: Textverstehen – ein Interview mit einer blinden Kellnerin.

Ćwiczymy rozumienie tekstu czytanego

Str. 16
A25 – Wybierz tytuł do przeczytanego tekstu.
A26 – Uzupełnij pytania w podanym wywiadzie.
Następnie wybierz 5 nowych dla ciebie słówek. Możesz ułożyć z nimi SWOJE zdania – osoby chętne mogą przesłać je do sprawdzenia na NOWY ADRES E-MAIL: trotzdem5@wp.pl

Powodzenia!

język niemiecki

Nauczyciel: Dorota Wabno
Dotyczy klas: 2AL, 2BL, 2CL
Identyfikator treści: 3

Materiał do realizacji w okresie od 23. 03 do 27.03

23. 03.
Temat: Sporttag in der Schule.

Temat ten znajduje się w dziale 12 podręcznika Alles klar 1 ( 1b)

Proszę przeczytać tekst z zadania a!4. Jest to list o dniu sportu w szkole. Należy przy użyciu słownictwa z końca książki przetłumaczy ustnie ten tekst i wykonać pisemnie ćwiczenie , które jest pod nim.

25. 03.

Temat: Sporttagprogramm.

Zapoznaj się z programem dnia sportu z zadania A 15 i przetłumacz ustnie. Następnie napisz własny program.
Uwaga:
Zmień datę
Uwzględnij inne dyscypliny sportowe i rozgrywki, oraz miejsca gdzie będą się odbywały ( tego nie ma w przykładowym programie np. Schwimmhalle , FuBballplatz, Stadion, Schulhof
Uwzględnij , kto z kim będzie rywalizował.

język polski

Nauczyciel: Katarzyna Maruszewska
Dotyczy klas: 2BLO, 2CLO
Identyfikator treści: 465

zadanie skierowane do dych uczniów, którzy chcieliby ćwiczyć pisanie rozprawki
str. 146 (podręcznik do pozytywizmu)
temat: Czy człowiek panuje nad swoim losem? Rozważ problem i uzasadnij swoje zdanie na podstawie fragmentu \"Lalki\", odwołując się do treści całego utworu Prusa, oraz wybranego tekstu kultury.
Tekst pracy przesłać w formie maila.

język polski

Nauczyciel: Katarzyna Maruszewska
Dotyczy klas: 1ALO, 2BLO, 2CLO, 3BLO, 3ELO, 3CLO
Identyfikator treści: 431

proszę pisać na maila
kasiamm7@o2.pl

język polski

Nauczyciel: Katarzyna Maruszewska
Dotyczy klas: 2BLO, 2CLO
Identyfikator treści: 463

Temat: Modernizm jako epoka literacka.
podręcznik - str. 10, 12 - 13
napisać w zeszycie
1. Czas trwania epoki oraz znaczenie nazwy.
2. Opracować w formie notatki zagadnienia ze stron 12 -13 (nie zapominajcie o tym, co na marginesach), pochylcie się dokładniej nad pojęciem dekadentyzmu.

język polski

Nauczyciel: Katarzyna Maruszewska
Dotyczy klas: 1ALO, 2BLO, 2CLO, 3BLO, 3ELO, 3CLO
Identyfikator treści: 461

Drodzy uczniowie, nie przysyłajcie mi skanów i zdjęć notatek (trudno mi się to czyta). Proszę pisać notatkę w mailu.
Nie wysyłajcie mi również żadnych wiadomości grzecznościowych (typu: \"dziękuję za odp\"), wiem, że jesteście grzeczni, ale otwieranie wiadomości trwa bardzo długo.
Będę tu umieszczała Wam tematy lekcji, PROSZĘ ROBIĆ NOTATKI W ZESZYCIE! Na razie pisemnie odpowiadacie tylko na to co było wcześniej polecone.

język polski

Nauczyciel: Ewa Sochaczewska
Dotyczy klas: 2ELO
Identyfikator treści: 387

Cykl lekcji \"Zbrodnia i kara\" F.Dostojewski
> > > 1.Biografia F.Dostojewskiego.
> > > 2.Powieść łączy różne odmiany gatunkowe: powieść realistyczna, naturalistyczna, filozoficzna, psychologiczna, kryminalna, modernistyczna, polifoniczna (potwierdź odwołując się do tekstu).
> > > 3.Pojęcie powieść polifoniczna (wyjaśnij).
> > > 4.Czas i miejsce akcji.
> > > 5.Bohaterowie: (dokonaj charakterystyki)
> > > a) bohater zbiorowy:zdeklasowana szlachta, inteligencja, świat urzędników, świat wymiaru sprawiedliwości, biedota.
> > > b)bohater jednostkowy: Rodion Raskolnikow, Sonia, Dunia, Piotr Łużyn, Porfiry Pietrowicz, Arkadiusz Swidrygajłow.
> > > 6.\"Zbrodnia i kara\" wina - kara - odkupienie (Rodion, Sonia, Marmieładow, Swidrygajłow) - wyjaśnij.
> > > 7.\"Zbrodnia i kara\" jako studium psychologiczne zbrodni i zbrodniarza.
> > > 8.Praca pisemna: Czy jednostki wyjątkowe mogą łamać prawo w imię dobra ludzkości? Rozważ problem, odwołując się do powieści \"Zbrodnia i kara\" oraz innych tekstów kultury. (forma elektroniczna - o terminie i adresie przesłania zostaniecie powiadomieni).
> > > Wszystkie punkty opracować wykorzystując znajomość tekstu \"Zbrodni i kary\".
> > >
>

język polski

Nauczyciel: Ewa Sochaczewska
Dotyczy klas: 2ELO
Identyfikator treści: 368

T: Zbrodnia i kara F.Dostojewski.
1.Punkty do opracowania umieszczone zostały w e-dzienniku.
2.Praca pisemna ma mieć formę rozprawki i termin napisania upływa z końcem tygodnia ( o sposobie przesłania zostaniecie poinformowani).

język polski

Nauczyciel: Katarzyna Maruszewska
Dotyczy klas: 2BLO, 2CLO
Identyfikator treści: 466

Zadania dotyczące modernizmu są już w drugiej części podręcznika!!!!!!!!!!

język polski

Nauczyciel: Katarzyna Maruszewska
Dotyczy klas: 2BLO, 2CLO
Identyfikator treści: 468

Do wiadomości dotyczącej ćwiczeń w pisaniu rozprawki wkradła się literówka: zamiast \"dych\" powinno być \"tych\". Przepraszam 🙂

język polski

Nauczyciel: Ewa Sochaczewska
Dotyczy klas: 2ELO
Identyfikator treści: 521


Cykl lekcji \"Zbrodnia i kara\" F.Dostojewskiego.
Podane punkty opracowujecie w tym tygodniu, natomiast rozprawkę piszecie w tygodniu następnym ( na e-dzienniku podam adres na który przesyłać będziecie rozprawki).
Rozprawka:
W poniedziałek przypomnę zasady pisania rozprawki.

język polski

Nauczyciel: Katarzyna Maruszewska
Dotyczy klas: 2BLO, 2CLO
Identyfikator treści: 429

Dzień dobry Wszystkim 🙂

zachęcam Was, aby przed czytaniem \"Wesela\" Wyspiańskiego zapoznać się z tekstem
Tadeusza Żeleńskiego - Boya \"Plotka o >>Weselu<< Wyspiańskiego\".
Autor wyjaśnia tam, kto jest kim w \"Weselu\" oraz dlaczego i w jakich okolicznościach powstał utwór. Jest to ważne, ponieważ musicie wiedzieć:
- kim naprawdę byli przede wszystkim: Pan Młody, Panna Młoda, Gospodarz, Gospodyni, Dziennikarz, Poeta, Radczyni, Jasiek
- jaka zjawa komu się objawia i z jakiego powodu.

PROSZĘ PRZEKAZYWAĆ SOBIE WIADOMOŚCI ODE MNIE - polonistka 🙂

matematyka

Nauczyciel: Jacek Gandecki
Dotyczy klas: 2DLO, 2CLO
Identyfikator treści: 334

Temat: Potęga o wykładniku rzeczywistym -2h
Temat: Proste równania wykładnicze



matematyka

Nauczyciel: Mariusz Szelecki
Dotyczy klas: 2BLO
Identyfikator treści: 418

Równania wymierne.


matematyka

Nauczyciel: Paulina Ślemp
Dotyczy klas: 2ELO
Identyfikator treści: 113

https://trello.com/b/VKy6CrFt/klasa-2

matematyka

Nauczyciel: Mariusz Szelecki
Dotyczy klas: 2BLO
Identyfikator treści: 344

Rozwiązywanie równań poprzez rozkład na czynniki.


matematyka rozszerzona

Nauczyciel: Jacek Gandecki
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 359

Temat: Pierwiastki wielomianu i twierdzenie Bezouta -2h


religia

Nauczyciel: P Grzeszczuk
Dotyczy klas: 2EL
Identyfikator treści: 57



wiedza o społeczeństwie

Nauczyciel: Tomasz Rubiś
Dotyczy klas: 2ALO, 2BLO, 2DLO, 2CLO, 2ELO
Identyfikator treści: 130

Webinarium:
Piątek: 12:30-14:00

Link do webinarium: https://tomaszrubis.clickmeeting.com/wos-vii-lo-2019-2021

wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Michał Grzelczyk
Dotyczy klas: 2ELO
Identyfikator treści: 535

WF klasa 2 LO


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Mirosław Kędziora
Dotyczy klas: 2ELO
Identyfikator treści: 539

To są ćwiczenia zalecane przez prowadzących wf - S.Gąsior, M.Kędziora


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Mirosław Kędziora
Dotyczy klas: 2ELO
Identyfikator treści: 533


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Krzysztof Filipwski
Dotyczy klas: 2BLO
Identyfikator treści: 363

Ćwiczenia należy wykonywać trzy razy w tygodniu co drugi dzień.


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Mirosław Kędziora
Dotyczy klas: 2ELO
Identyfikator treści: 531


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Dorota Monczak
Dotyczy klas: 2BSP, 2CSP, 2DL, 1A, 1DL, 3C, 3DL, 1CSP, 7A, 7C, 3AL, 2A, 2A, 2EL, 1ASPL, 1DL
Identyfikator treści: 7


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Maciej Walicki
Dotyczy klas: 1BLO, 2ELO
Identyfikator treści: 526

wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Mariusz Żurowski
Dotyczy klas: 1DSPLO, 2DLO, 2CLO
Identyfikator treści: 243

Ćwiczenia do wykonywania co 2-gi dzień.


zajęcia treningowe

Nauczyciel: Bogusław Onufrowicz
Dotyczy klas: 1CLO, 2CLO, 3CLO
Identyfikator treści: 380


zajęcia treningowe

Nauczyciel: Jerzy Walczak
Dotyczy klas: 1ALO, 2BLO, 3DLO
Identyfikator treści: 384

W oparciu o załączony zestaw ćwiczeń oraz posiadane już plany treningowe wykonujemy pracę szkoleniową w takich warunkach w jakich jesteśmy.


zajęcia treningowe

Nauczyciel: Mariusz Żurowski
Dotyczy klas: 1ALO, 1ASPLO, 2BLO, 3DLO
Identyfikator treści: 252

Plan treningowy na tydzień. Powtarzany cyklicznie.


Facebook