Stanisława Wyspiańskiego 21
65-036 Zielona Góra
Sekretariat ZSOiS
sekretariat@zsois.zgora.pl
(68) 451 20 50
fax (68) 451 20 51

Nauka z domu – materiały dla klasy

Od dnia 25.03. uczniowie Szkoły Podstawowej nr 10 pracują wg planu lekcji proponowanego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej (ewentualne modyfikacje w zakresie treści, nauczyciele będą przekazywać dotąd przyjętym sposobem komunikacji: e-dziennik, poczta elektroniczna, inne komunikatory). W zakładce „nauka w domu” pojawią się przedmioty, które nie są ujęte w planie ministerstwa, a klasa je realizowała w II półroczu np. plastyka, muzyka, religia.
Link poniżej.

https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje

 

Klasy 5 SP10

Materiały udostępnione przez nauczycieli. Przed pobraniem materiału proszę zweryfikować na planie nazwisko nauczyciela z którym grupa dotyczas miała zajęcia

Z uwagi na dużą ilość przesyłanych materiałów, są one opublikowane z opóźnieniem. Zachęcamy bezpośrednio do kontaktu z nauczycielem przez e-dziennik.

akrobatyka

Nauczyciel: Maja Korcz
Dotyczy klas: 5CSP, 5GSP, 8ASP, 8DSP
Identyfikator treści: 146

Tę krotką rozgrzewkę traktujemy jako przerwę między zajęciami zdalnymi z innych przedmiotów.
ĆWICZYMY ZAWSZE POD OPIEKĄ OSOBY DOROSŁEJ!
https://centrumsportowca.pl/centrum-treningu/rozgrzewka-fittykid/
źródło:Centrumsportowca.pl

akrobatyka

Nauczyciel: Sławomir Szliter
Dotyczy klas: 5DSP
Identyfikator treści: 413

Akrobatyka Sportowa
Klasy: V D
Grupy treningowe trenerów: Sławomir Szliter, Jarosław Taryma

Prosimy o rzetelną realizacje załączonego tygodniowego planu treningowego. Ilości i zadania zostały dobrane w taki sposób, aby były bezpieczne a jednocześnie nie obciążały zbytnio uczniów, zapewniając jednocześnie optymalny poziom ruchu.
Ważna jest dokumentacja podejmowanych działań, czy to w formie zapisu czy też filmów nagranych telefonem. Prosimy o wysyłanie takich filmów w miarę możliwości przez WhatsApp.
Zwracamy uwagę na zachowanie szczególnej uwagi przy wykonywaniu ćwiczeń, na bezpieczeństwo, które jest najważniejsze. Przy jakichkolwiek problemach prosimy o takie modyfikowanie ćwiczeń aby były one możliwe do wykonania i nie zagrażały zdrowiu i życiu ćwiczącego.
Życzymy wszystkim naszym zawodnikom wytrwałości i zdrowia w wypełnianiu codziennych obowiązków w tym trudnym dla wszystkich czasie.

Sławomir Szliter
Jarosław Taryma


akrobatyka

Nauczyciel: Radosław Walczak
Dotyczy klas: 5DSP, 6DSP, 7DSP, 8ASP, 1DLO, 1DSPLO, 2DLO, 3DLO
Identyfikator treści: 286

UWAGA !
DOTYCZY GRUP TRENINGOWYCH TRENERÓW R.WALCZAKA , V. CHKHABERIDZE
Proszę o dokładną i szczegółową realizacją zamieszczonego tygodniowego planu treningowego zadań motorycznych wszystkich zawodników i przesłanie dokumentacji wykonania w postaci zdjęć filmów przez komunikator Whatsupp do trenera Radosław Walczak, Valergo Chkhaberidze !
UWAGA : jesli jest mozliwosc zmonitorowania jednostki treningowej z wykorzystaniem np. pulsometru, opaski typu \"band\"na nadgarstku zegarka sportowego np Polar itp...które rejestrują czas jednostki, tętno wydatek energetyczny ( kcal), przebyty dystans itp ( aplikacje typu Samsung Health, Endomondo, Runtastic, Google fit, Nike+Training Club, Huawei Health proszę o przesłanie whatsupem.
Radosław Walczak, Valeri Chkhaberidze #zostanwdomu


akrobatyka

Nauczyciel: Aleksandra Kuczer
Dotyczy klas: 5ESP
Identyfikator treści: 195

biologia

Nauczyciel: Dariusz Zbróg
Dotyczy klas: 5ASP, 5BSP, 5CSP, 5DSP, 5ESP, 5FSP, 5GSP
Identyfikator treści: 318

fragmenty ćwiczeń z biologii do klasy 5 (w pdf). Będą pomocne dla tych, których ćwiczenia są w szkole:)


biologia

Nauczyciel: Dariusz Zbróg
Dotyczy klas: 5ASP, 5BSP, 5CSP, 5DSP, 5ESP
Identyfikator treści: 300

Dzień dobry, w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną proszę aby Państwa dzieci w miarę możliwości wykonały z BIOLOGII następujące zadania:

I)Przeczytać temat z podręcznika \"Korzeń - organ podziemny rośliny\" (strony 98-101) i sporządzić notatkę w zeszycie według poniższych punktów (po 2-3 zdania na każdy punkt):
1) Główne funkcje korzenia.
2) Strefy korzenia.
3) Systemy korzeniowe.
4) Rodzaje przekształconych korzeni.

Można wzbogacić notatkę rysunkami. Nie należy bezmyślnie przepisywać treści podręcznika!!!
Wykonać ćwiczenia 1 i 2 ze strony 66 w zeszycie ćwiczeń.

II) Przeczytać temat z podręcznika \"Pęd. Budowa i funkcje łodygi\" (strony 102-105), a następnie wykonać zadania w zeszycie ćwiczeń: 1 i 2 ze strony 69 oraz 6,7,8 ze strony 70-71.

Zadania zostaną ocenione po powrocie do szkoły. To bardzo ważne, bo mam z dziećmi tylko jedną godzinę w tygodniu. PROSZĘ więc o zmobilizowanie dzieci do pracy, by ten nieoczekiwany czas wolny nie spędziły tylko przed telewizorami z komórkami w rękach:)

Życzę Państwu i dzieciom wytrwałości i spokoju.
Pozdrawiam Dariusz Zbróg, nauczyciel biologii

biologia

Nauczyciel: Dariusz Zbróg
Dotyczy klas: 5FSP, 5GSP
Identyfikator treści: 305

Dzień dobry, w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną proszę aby Państwa dzieci w miarę możliwości wykonały z BIOLOGII następujące zadania:

I) Przeczytać temat z podręcznika \"Pęd. Budowa i funkcje łodygi\" (strony 102-105), a następnie wykonać zadania w zeszycie ćwiczeń: 1 i 2 ze strony 69 oraz 6,7,8 ze strony 70-71.

II) Przeczytać temat z podręcznika \"Liść - wytwórnia pokarmu\" (strony 106-109) i sporządzić notatkę w zeszycie według poniższych punktów (po 2-3 zdania na każdy punkt):
1) Budowa liścia.
2) Główne funkcje liści.
3) Podział liści.
4) Rodzaje przekształconych liści.

Można wzbogacić notatkę rysunkami. Nie należy bezmyślnie przepisywać treści podręcznika!!!

Wykonać ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń: 1 i 2 ze strony 72, 3 ze strony 74 oraz 5 i 6 ze strony 75.

Zadania zostaną ocenione po powrocie do szkoły. To bardzo ważne, bo mam z dziećmi tylko jedną godzinę w tygodniu. PROSZĘ więc o zmobilizowanie dzieci do pracy, by ten nieoczekiwany czas wolny nie spędziły tylko przed telewizorami z komórkami w rękach:)

Życzę Państwu i dzieciom wytrwałości i spokoju.
Pozdrawiam Dariusz Zbróg, nauczyciel biologii

geografia

Nauczyciel: Barbara Reguła
Dotyczy klas: 5BSP
Identyfikator treści: 292

GEOGRAFIA
Kl. VB
Nauczyciel: Barbara Reguła
Lądy i oceany na Ziemi
Na tej lekcji poznam lądy i oceany na Ziemi, poznam, co to są południki i równoleżniki.
https://epodreczniki.pl/a/kontynenty-na-ziemi/D1Bw5HYBX
https://www.youtube.com/watch?v=36BKYLFpA48

geografia

Nauczyciel: Barbara Reguła
Dotyczy klas: 5BSP
Identyfikator treści: 209


geografia

Nauczyciel: Joanna Wieczorek
Dotyczy klas: 5ASP
Identyfikator treści: 472

Krainy geograficzne Polski - podsumowanie.


geografia

Nauczyciel: Cezary Jakubaszek
Dotyczy klas: 5CSP, 5DSP, 5ESP, 5FSP, 5GSP
Identyfikator treści: 19

Karta pracy przez morza i oceany

Wypełnij kartę pracy przez morza i oceany

I prześlij na pocztę o adresie geografiazsois5@interia.pl

Rozwiązania możesz przesłać w postaci zdjęcia z komórki
Można przesłać na ten adres projekty w postaci elektronicznej czy też zdjęć

Przeczytaj temat z linku

https://epodreczniki.pl/a/kontynenty-na-ziemi/D1Bw5HYBX

https://www.youtube.com/watch?v=36BKYLFpA48

Przeprowadź teste- podręcznika


historia

Nauczyciel: Karolina Janas
Dotyczy klas: 5FSP
Identyfikator treści: 157

klasa 5f Temat: Społeczeństwo średniowiecza-podsumowanie wiadomości.
W zeszycie ćwiczeń str 86-87 rozwiązujemy ćw.1,2,3,4,5,6.
Rozwiązania można przesłać na następujący adres: naszalekcja@gmail.com

historia

Nauczyciel: Aleksandra Kuczer
Dotyczy klas: 5ESP
Identyfikator treści: 196

historia

Nauczyciel: Aleksandra Kuczer
Dotyczy klas: 5BSP
Identyfikator treści: 194

historia

Nauczyciel: Aleksandra Kuczer
Dotyczy klas: 5ESP
Identyfikator treści: 224

Proszę uzupełnić ćwiczenia, można wydrukować skany, jeżeli macie taką możliwość, jeżeli nie , to uzupełnijcie w zeszytach.
Dla chętnych link z filmikiem do obejrzenia.
https://www.youtube.com/watch?v=5ivrjbMPOVI






historia

Nauczyciel: Aleksandra Kuczer
Dotyczy klas: 5ESP
Identyfikator treści: 270



historia

historia

Nauczyciel: Zbigniew Zarzeczny
Dotyczy klas: 5ASP, 5GSP
Identyfikator treści: 394

Zagadnienia do pracy własnej - klasa VA i VG historia - 25 -27.03.2020



historia

Nauczyciel: Aleksandra Kuczer
Dotyczy klas: 5BSP, 5CSP, 5DSP, 5ESP
Identyfikator treści: 460

Lekcja 1. Początki państwa polskiego. Chrzest Polski

Dowiem się, dlaczego Mieszko I zdecydował się na przyjęcie chrztu.

https://epodreczniki.pl/a/mieszko-i---poczatki-panstwa-polskiego/DsBuZoaw7

historia

Nauczyciel: Aleksandra Kuczer
Dotyczy klas: 5CSP
Identyfikator treści: 525

T: Polska Bolesława Chrobrego
https://epodreczniki.pl/a/boleslaw-chrobry---pierwszy-krol-polski/Dx1Usn8MO

historia

Nauczyciel: Zbigniew Zarzeczny
Dotyczy klas: 4BSP, 5ASP, 5GSP, 7ASP, 1BLO, 1CLO
Identyfikator treści: 442

Kod dostępu do padlet.com


historia

Nauczyciel: Aleksandra Kuczer
Dotyczy klas: 5BSP
Identyfikator treści: 229

Proszę uzupełnić ćwiczenia ze strony 78-80 na podstawie informacji z podręcznika i filmików.
https://www.youtube.com/watch?v=bsMsIYNwZTE
https://www.youtube.com/watch?v=tkhk4vvCKso

historia

Nauczyciel: Aleksandra Kuczer
Dotyczy klas: 5DSP
Identyfikator treści: 228

Proszę uzupełnić ćwiczenia ze strony 78-80 na podstawie informacji z podręcznika i filmików.
https://www.youtube.com/watch?v=bsMsIYNwZTE
https://www.youtube.com/watch?v=tkhk4vvCKso

historia

Nauczyciel: Aleksandra Kuczer
Dotyczy klas: 5BSP
Identyfikator treści: 28

W ramach powtórzenia proszę obejrzeć załączony filmik


https://www.youtube.com/watch?v=m1eWXV6XImw

historia

Nauczyciel: Aleksandra Kuczer
Dotyczy klas: 5CSP, 5DSP, 5ESP
Identyfikator treści: 30

https://www.youtube.com/watch?v=m1eWXV6XImw

historia

Nauczyciel: Karolina Janas
Dotyczy klas: 4 SP, 5 SP, 6 SP
Identyfikator treści: 68

Kody dostępu znajdują się przy każdym temacie w zeszycie ćwiczeń uczniów.

informatyka

informatyka

język angielski

Nauczyciel: Izabela Mistygacz
Dotyczy klas: 5CSP
Identyfikator treści: 78

Dzięki uprzejmości stron dla N-la


język angielski

Nauczyciel: Ewa Kałymon
Dotyczy klas: 5ASP
Identyfikator treści: 70


język angielski

Nauczyciel: Izabela Mistygacz
Dotyczy klas: 1ASP, 2ASP, 2BSP, 3BSP, 5CSP, 6ASP, 7BSP, 8CSP
Identyfikator treści: 389

Szanowni Państwo. Materiały bieżące są w dziale fizyka:-)) Pzdr

język angielski

Nauczyciel: Joanna Chodorowska
Dotyczy klas: 5FSP,
Identyfikator treści: 37



język angielski

Nauczyciel: Dariusz Polewski
Dotyczy klas: 5BSP
Identyfikator treści: 346

Zadania Materiał 1(w załączniku1) (Proszę nie przerażać się iż polecenia są po angielsku. Można je przetłumaczyć sprawdzając słówka)
Lista czasowników nieregularnych (pierwsze 8)(w załaczniku2)



język angielski

Nauczyciel: Katarzyna Zatorska
Dotyczy klas: 5DSP
Identyfikator treści: 326


język niemiecki

Nauczyciel: Joanna Makowska
Dotyczy klas: 5ASP, 5BSP, 5CSP, 5DSP
Identyfikator treści: 403

Dzień dobry, przesyłam ostatnią lekcję na ten tydzień w załączniku. Proszę (w miarę możliwości) o zarejestrowanie dziecka na bezpłatnym portalu dzwonek.pl. Szczegóły podam Państwu w informacji przesłanej poprzez e-dziennik.


język niemiecki

Nauczyciel: Joanna Makowska
Dotyczy klas: 5ASP, 5BSP, 5CSP, 5DSP
Identyfikator treści: 122

KLASA 5 SP II.1 (tydzień 23.-27.03.2020)
THEMA: Mein Portfolio – 2 lekcje

Cel Twojej pracy: utrwalasz i powtarzasz wiadomości i słówka z języka niemieckiego.

Zadanie dla chętnych staje się teraz zadaniem obowiązkowym na najbliższy tydzień.

Wykonujecie książeczkę/prezentację/historyjkę/komiks (jedną formę wybieracie sami).
Tytuł: \"MEIN PORTFOLIO\".

Opis:

1. Strona tytułowa: MEIN PORTFOLIO
2. Strona / przedstawiamy się/: Ich heiBe..... Ich bin....Jahre alt. Ich komme aus ....... .Ich wohne in ..... .
3. Strona / moja rodzina i rodzeństwo/: Das ist meine Familie: ich, meine Mutter, .... . Meine Mutter heiBt...... und ist ..... Jahre alt. Sie ist nett und sympathisch. ... /w ten sposób opisujemy kolejne osoby w rodzinie/.
4. Strona / moje zwierzęta/: +Ich habe ein Haustier. Das ist eine Katze/ein Hund/.... . Sie / Er ist .... Jahre alt. /jaki jest, jaki ma kolor i wielkość duży, mały/ /jesli nie masz/ Ich habe kein Haustier, aber ich moechte ..... haben. /dołączamy zdjęcie lub rysunek/
5. Strona / mój dom/: Das ist mein Haus/meine Wohnung. /rysujemy plan domu lub mieszkania i opisujemy pomieszczenia/.
6. Strona /mój pokój/: Das ist mein Zimmer. /rysujemy swój pokój i nazywamy meble i wyposażenie, które się w nim znajduje/
7./8. Strona / mój ulubiony przedmiot szkolny i plan lekcji/: Das ist meine Schule. Ich besuche die Grundschule Nr. 10 in Zielona Góra /zdjęcie lub obrazek/ Ich gehe in die Klasse 5... . Meine Klassenlehrerin / Mein Klassenlehrer heiBt ...... . Ich mag ....... (Mathematik/Deutsch:)/Polnisch....).
9. Mein Stundenplan. (rysujemy plan lekcji i wpisujemy po niemiecku przedmioty).
10.Strona / mój dzień powszedni/: Ich stehe um .... Uhr auf. Ich fruehstuecke. Ich gehe ins Bad. (....)

UWAGA!!!
Proszę, abyście do kontaktu ze mną korzystali z poczty e-mail: j.makowska1@onet.eu
Zadanie wykonujecie w jeden z proponowanych przeze mnie sposobów:
1. Zadanie wykonujecie komputerowo i przesyłacie mi na e-mail podany wyżej w temacie: klasa, nazwisko i imię.
2. Zadanie zapisujecie wyraźnie na papierze i przesyłacie mi na e-mail jako zdjęcia.
3. Przygotowujecie albumik i przynosicie do oceny po powrocie do szkoły.
Tylko w ten sposób będę mogła na bieżąco oceniać Wasze zaangażowanie i rozwój językowy.
Czekam na Wasze odpowiedzi do 24.03.2020r.

język niemiecki

Nauczyciel: Elżbieta Sternal
Dotyczy klas: 5ESP, 5FSP, 5GSP
Identyfikator treści: 257

Materiał do realizacji w okresie 23.03.-27.03.2020
Temat: Stefan muss einen Tenniskurs besuchen.

Utrwalamy dyscypliny sportowe w jęz. niemieckim (podręcznik str. 46) oraz czasowniki können (móc, umieć, potrafić), müssen (musieć), wollen (chcieć)
Zaczynamy od utrwalenia odmiany przez osoby tych trzech czasowników.
Odmiana w liczbie poj. jest w podręczniku na str. 48 (Grammatikecke)
Zapisujemy odmianę tych czasowników (również w liczbie mnogiej) w zeszycie ćwiczeń w zad. 6 na str. 42
Robimy zadania 10 str. 43, zad. 11 str. 44 i zad. 13 str. 45. Zadania polegają na wybraniu z 3 podanych form prawidłowej formy czasownika.

W razie pytań, proszę kontaktować się ze mną przez e-dziennik.

język polski

Nauczyciel: Monika Budziak
Dotyczy klas: 5ESP
Identyfikator treści: 393

Zadania na 25-27 marca.
Szczegóły w załącznikach.



język polski

Nauczyciel: Anna Hamrol
Dotyczy klas: 5BSP, 5FSP
Identyfikator treści: 82

Zadanie tygodniowe (23.03 - 27.03): Przeczytaj wiersz pt \"Parasol\" (podręcznik str. 89), a następnie rozwiąż test \"Sprawdź siebie\" - str. 89-91 (nie wykonujemy zadania nr 8). Rozwiązanie należy przesłać do końca tygodnia na adres: anna.hamrol@onet.pl
Wskazówki: Na pytania zamknięte, odpowiadamy krótko np. 5h ( nie przepisujemy poleceń). To zadanie do samodzielnej pracy. Można korzystać z zeszytu, podręcznika i słowników. Przypominam, że wszystkie słowniki występują on-line.

język polski

Nauczyciel: Roksana Jurkowska
Dotyczy klas: 5ASP, 5DSP
Identyfikator treści: 435

Przeczytam tekst \"Kupść\" zamieszczony w podręczniku na stornach 244-249.
Wykonaj pisemnie zadanie 1 pod tekstem na stronie 249.
Przeczytaj, czym jest instrukcja (żółta \"wykrzyknikowa tabela).
Uzupełnij zadania pierwsze i drugie w zeszycie ćwiczeń na stronach 98-99.

język polski

Nauczyciel: Monika Budziak
Dotyczy klas: 5ESP
Identyfikator treści: 45


język polski

Nauczyciel: Roksana Jurkowska
Dotyczy klas: 5ASP, 5DSP
Identyfikator treści: 100

Zapoznaj się z ramką z wykrzyknikiem na stornie 237, czym są zdrobnienia. Wykonaj krótką notatkę o zdrobnieniach (czym jest i w jakim celu się je stosuje). Przeczytaj tekst ze strony 236 \"Kołysanka dla Okruszka\". Wykonaj polecenia 1 na stronie 236, 2a na stornie 237 oraz 5a na stronie 237.

język polski

Nauczyciel: Roksana Jurkowska
Dotyczy klas: 5ASP, 5DSP
Identyfikator treści: 199

Zadania na 24-26 marca
Zapoznaj się z ramkami \"wykrzyknikowymi\" na stronach 239-240 oraz z załącznikiem, następnie wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń - zad. 1 do 6 na str. 95-97 (pamiętaj o zapisaniu pytań nad strzałkami).
Wykonaj w zeszycie notatkę o współrzędnych i podrzędnych połączeniach wyrazowych - metoda dowolna (możesz skorzystać z załącznika).


matematyka

Nauczyciel: Magdalena Wieczorek
Dotyczy klas: 5BSP, 5CSP, 6CSP, 8ASP
Identyfikator treści: 407

Informacja dla klas 5b, 5c, 6c i 8a. Zagadnienia matematyczne do systematycznej pracy z uczniami podawane są bezpośrednio uczniom na whasappie na grupach klasowych.

matematyka

Nauczyciel: Beata Konaszewska
Dotyczy klas: 5FSP
Identyfikator treści: 440


matematyka

Nauczyciel: Agata Iryszek
Dotyczy klas: 5GSP
Identyfikator treści: 510

Zadania 27.03.2020 r. w załączniku


matematyka

Nauczyciel: Agata Iryszek
Dotyczy klas: 5GSP
Identyfikator treści: 234

Rozwiązania zadań proszę wysłać na iryszekagata@gmail.com do 26.03.2020 r.

Poniżej link do gry w pojedynkę lub w parach 😉
https://gwo.pl/eksperymentarium-square-it-ukladanie-kwadratow-p4666


matematyka

Nauczyciel: Agnieszka Sobolewska
Dotyczy klas: 5DSP
Identyfikator treści: 88

Mnożenie ułamków dziesiętnych
ćwiczenie od str.68 do strony 82 ( są to pojedyncze strony, ponieważ większość była zadawana na bieżąco)
podręcznik zad.81-91 str. 255-256
matzoo.pl
Ułamki dziesiętne
1. Zamiana ułamków zwykłych na dziesiętne.

2.Zamień na złotówki.

3. Zamień na metry.

4. Zamień na kilogramy.

9.Zamiana ułamka dziesiętnego na zwykłe.

12.Dodawanie ułamków dziesiętnych.

13,14. Odejmowanie ułamków dziesiętnych.

15. Dodawanie na paragonie.

10. Mnożenie ułamków dziesiętnych przez liczbę.

matematyka

Nauczyciel: Agnieszka Sobolewska
Dotyczy klas: 5ASP
Identyfikator treści: 116

Mnożenie i dzielenie przez 10,100,1000...
-Ćwiczenie od str.68 do str.79 ( są to pojedyncze strony, ponieważ większość była zadawana na bieżąco)
-podręcznik zad. 81-90 str.255 i zad. 91 str. 256.
matzoo.pl
Ułamki dziesiętne:

1. zamiana ułamków zwykłych na dziesiętne.

2.Zamień na złotówki.

3. Zamień na metry.

4. Zamień na kilogramy.

9.Zamiana ułamka dziesiętnego na zwykłe.

12.Dodawanie ułamków dziesiętnych.

13,14. Odejmowanie ułamków dziesiętnych.

15. Dodawanie na paragonie.

matematyka

Nauczyciel: Agnieszka Sobolewska
Dotyczy klas: 5ASP
Identyfikator treści: 86


Agnieszka Sobolewska
10:39 (30 minut temu)
do admin.zsois

Mnożenie i dzielenie przez 10,100,1000...
-Ćwiczenie od str.68 do str.79 ( są to pojedyncze strony, ponieważ większość była zadawana na bieżąco)
-podręcznik zad. 81-90 str.255 i zad. 91 str. 256.
matzoo.pl
Ułamki dziesiętne:

1. zamiana ułamków zwykłych na dziesiętne.

2.Zamień na złotówki.

3. Zamień na metry.

4. Zamień na kilogramy.

9.Zamiana ułamka dziesiętnego na zwykłe.

12.Dodawanie ułamków dziesiętnych.

13,14. Odejmowanie ułamków dziesiętnych.

15. Dodawanie na paragonie.

matematyka

Nauczyciel: Dorota Bobyk
Dotyczy klas: 5ESP
Identyfikator treści: 21

Zadania uzupełniające dotyczące ułamków zwykłych i dziesiętnych - podręcznik.
Proszę ćwiczyć tabliczkę mnożenia.

muzyka

Nauczyciel: Maciej Sławny
Dotyczy klas: 5FSP
Identyfikator treści: 49

Dzień dobry.

Zgodnie z zaleceniami ministerstwa wysyłam do Państwa materiały edukacyjne przedmiotu muzyka.

Mają one charakter ćwiczeniowy, utrwalający i powtórzeniowy.

1. Instrumenty muzyczne, podział.

Połącz w pary - układanka:
https://learningapps.org/4839224

2. Instrumenty strunowe

Rodzaje gitar - układanka:
https://learningapps.org/6307758

Uzupełnianka:
https://learningapps.org/1854992

Połącz instrumenty strunowe z odpowiednią nazwą:
https://learningapps.org/4801913

Filmy edukacyjne:
https://www.youtube.com/watch?v=OUMAFezdk_w

https://www.youtube.com/watch?v=gcY14zEeGAc

https://www.youtube.com/watch?v=RjyrNNjIrL4

https://www.youtube.com/watch?v=CMZlcD32bGU

https://www.youtube.com/watch?v=VPuyrAjOia8

Życzę dzieciom oraz Państwu dużo zdrowia i wytrwałości w tym trudnym okresie.

Pozdrawiam!

Maciej Sławny

muzyka

Nauczyciel: Maciej Sławny
Dotyczy klas: 5DSP
Identyfikator treści: 47

Zgodnie z zaleceniami ministerstwa wysyłam do Państwa materiały edukacyjne przedmiotu muzyka.

Mają one charakter ćwiczeniowy, utrwalający i powtórzeniowy.

1. Instrumenty muzyczne, podział.

Połącz w pary - układanka:
https://learningapps.org/4839224

2. Instrumenty strunowe

Rodzaje gitar - układanka:
https://learningapps.org/6307758

Uzupełnianka:
https://learningapps.org/1854992

Połącz instrumenty strunowe z odpowiednią nazwą:
https://learningapps.org/4801913

Filmy edukacyjne:
https://www.youtube.com/watch?v=OUMAFezdk_w

https://www.youtube.com/watch?v=gcY14zEeGAc

https://www.youtube.com/watch?v=RjyrNNjIrL4

https://www.youtube.com/watch?v=CMZlcD32bGU

https://www.youtube.com/watch?v=VPuyrAjOia8

Życzę dzieciom oraz Państwu dużo zdrowia i wytrwałości w tym trudnym okresie.

Pozdrawiam!

Maciej Sławny

muzyka

Nauczyciel: Maciej Sławny
Dotyczy klas: 5DSP, 5ESP, 5FSP
Identyfikator treści: 485

Dzień dobry

Poniżej link do materiału z dnia 26. 03. 2020

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny lub maila: zdalnieniebanalnie@gmail.com

Odpowiedzi dotyczące materiału proszę przesyłać przez dziennik elektroniczny lub na powyższego maila.
Proszę pamiętać o podaniu imienia, nazwiska oraz klasy.

Link do materiału: https://padlet.com/slawnymaciej/ubk3cykitroi

Pozdrawiam!

Maciej Sławny

muzyka

Nauczyciel: Maciej Sławny
Dotyczy klas: 5ESP
Identyfikator treści: 48

Dzień dobry.

Zgodnie z zaleceniami ministerstwa wysyłam do Państwa materiały edukacyjne przedmiotu muzyka.

Mają one charakter ćwiczeniowy, utrwalający i powtórzeniowy.

1. Instrumenty muzyczne, podział.

Połącz w pary - układanka:
https://learningapps.org/4839224

2. Instrumenty strunowe

Rodzaje gitar - układanka:
https://learningapps.org/6307758

Uzupełnianka:
https://learningapps.org/1854992

Połącz instrumenty strunowe z odpowiednią nazwą:
https://learningapps.org/4801913

Filmy edukacyjne:
https://www.youtube.com/watch?v=OUMAFezdk_w

https://www.youtube.com/watch?v=gcY14zEeGAc

https://www.youtube.com/watch?v=RjyrNNjIrL4

https://www.youtube.com/watch?v=CMZlcD32bGU

https://www.youtube.com/watch?v=VPuyrAjOia8

Życzę dzieciom oraz Państwu dużo zdrowia i wytrwałości w tym trudnym okresie.

Pozdrawiam!

Maciej Sławny

plastyka

Nauczyciel: Marta Poręba
Dotyczy klas: 5ASP, 5BSP, 5CSP, 5DSP, 5ESP, 5FSP, 5GSP
Identyfikator treści: 338

Klasa V- Zielone KOLAŻE – PEJZAŻE . Nawiązując do tego co dzieje się za oknem, cały świat się zieleni wykonujemy wiosenne zielone pejzaże. Poszukujemy w domu różnego rodzaju zielone elementy np. zdjęcia z gazet, opakowania, wełna, serwetki, tkaniny. Możemy też wykonać sami zarysowując lub zamalowując białe kartki w różnego rodzaju zielone wzorki, plamki, wykorzystując różne odcienie zieleni. Ze zgromadzonych materiałów wycinamy lub wydzieramy elementy pejzażu i przyklejamy na kartkę. Można też dorysowywać lub domalowywać potrzebne elementy. Nie zostawiamy białego tła. Jeśli ktoś potrafi, może stworzyć prace abstrakcyjne.


religia

Nauczyciel: Ania Przygrodzka
Dotyczy klas: 5DSP, 5ESP, 5FSP, 5GSP
Identyfikator treści: 162

Zadania do realizacji w tygodniu 23.03-27.03.20r. proszę o sprawdzenie dodatkowych informacji i wiadomości umieszczonych w e-dzienniku
1)„Jan Apostoł – wierny przyjaciel Jezusa” Przeczytaj temat z podręcznika.
Uzupełnij ćwiczenia:1-5 do tematu nr 48 Podręcznik s.108-109/Ćwiczenia s.98-99
2)”Św. Józef – milczący opiekun” Przeczytaj temat z podręcznika. Wykonaj zad.nr 2 Podręcznik s.82-83

Zachęcam serdecznie, by każdy podjął na ten tydzień 23.03.-27.03.20r.\"wielkopostny challenge\"
Możecie skorzystać z podanego planu lub ułożyć własny i zachęcić do niego kolegów, koleżanki, rodzinę..
poniedziałek –„To będzie dzień bez narzekania…”
wtorek- „Będę życzliwy i pomocny…”
środa- „Dzień bez słodyczy…”
czwartek –„ Będę się opiekował i bawił z rodzeństwem”
piątek – będę uczestniczył w „Drodze krzyżowej”/online lub tv /
sobota-„Pomodlę się w intencji całej służby zdrowia oraz za chorych i zmarłych”
niedziela- „Zrobię dla całej rodziny laurki z dobrym słowem…”
Polecam :https://www.youtube.com/watch?v=Zjd7IWLtfGo
https://www.youtube.com/watch?v=48De2Uov674

religia

Nauczyciel: Marta Taracka
Dotyczy klas: 5CSP
Identyfikator treści: 131


technika

Nauczyciel: Marek Toporowicz
Dotyczy klas: 5BSP, 5CSP, 5ESP
Identyfikator treści: 511

O wczoraj korzytsamy ze zdalnych lekcji zaproponowanych prze ministerstwo
https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje
Kto z was bedzie chciał przystapic do egzamniu na Katre Rowerowa jeszcze w tym roku, powinien uczyc sie z notatek z klasy czwartej.
Po dwa tematy na trzy tygodnie. Kto nie ma starego zeszytu powinien korzystac ze strony www.brd.edu.pl

zdrówko
Toporowicz
kontakt ze mna przez wychowacę

technika

Nauczyciel: Marek Toporowicz
Dotyczy klas: 5ASP
Identyfikator treści: 233

24.03.20
Kto z was bedzie chciał przystapic do egzamniu na Katre Rowerowa jeszcze w tym roku, powinien uczyc sie z notatek z klasy czwartej.
Po dwa tematy na trzy tygodnie. Kto nie ma starego zeszytu powinien korzystac ze strony www.brd.edu.pl

zdrówko
Toporowicz

technika

Nauczyciel: Marek Toporowicz
Dotyczy klas: 5DSP
Identyfikator treści: 404

25.03.20
Kto z was bedzie chciał przystapic do egzamniu na Katre Rowerowa jeszcze w tym roku, powinien uczyc sie z notatek z klasy czwartej.
Po dwa tematy na trzy tygodnie. Kto nie ma starego zeszytu powinien korzystac ze strony www.brd.edu.pl

zdrówko
Toporowicz

technika

Nauczyciel: Andrzej Pawłowski
Dotyczy klas: 5FSP, 5GSP, 6ASP, 6BSP, 6CSP, 6DSP, 6ESP
Identyfikator treści: 522

Konsultacje pon- pi 10.00 – 13.00 poprzez dziennik elektroniczny

Klasa pracuje w oparciu o plan ze strony: www.gov.pl/web/zdalnelekcje

Każda klasa SP ma utworzonego klasowego e-maila /informacja na e-dzienniku/
e-mail do zaliczeń pawan@wp.pl (w tytule obowiązkowo „nazwisko_klasa_tytuł pracy”)
• instrukcje
• przykłady
• pomoce
• zadania
• formy zaliczenia
• oceny

wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Przemysław Brodzik
Dotyczy klas: 5FSP
Identyfikator treści: 151

Konkurs wiedzy olimpijskiej.


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Przemysław Brodzik
Dotyczy klas: 4BSP, 5FSP, 8BSP
Identyfikator treści: 141


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Krzysztof Filipwski
Dotyczy klas: 5ASP
Identyfikator treści: 361

Ćwiczenia należy wykonywać trzy razy w tygodniu co drugi dzień - poziom 1


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Maja Korcz
Dotyczy klas: 5GSP, 8ASP, 8DSP
Identyfikator treści: 302

Tę krótką rozgrzewkę traktujemy jako przerwę między zajęciami zdalnymi z innych przedmiotów. Ćwiczymy 3x w tygodniu do ukazania się następnego zestawu.
ĆWICZYMY ZAWSZE POD OPIEKĄ OSOBY DOROSŁEJ!
https://centrumsportowca.pl/centrum-treningu/rozgrzewka-fittykid/
źródło:Centrumsportowca.pl

wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Przemysław Brodzik
Dotyczy klas: 4BSP, 5FSP
Identyfikator treści: 132

wychowanie fizyczne

wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Przemysław Brodzik
Dotyczy klas: 5FSP
Identyfikator treści: 150

Tabata dla najmłodszych. Ćwiczenia interwałowe.


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Rafał Zych
Dotyczy klas: 5BSP
Identyfikator treści: 185


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Krzysztof Filipwski
Dotyczy klas: 4ASP, 5BSP
Identyfikator treści: 183

Ćwiczenia należy wykonywać trzy razy w tygodniu co drugi dzień - POZIOM 1


zajęcia treningowe

Nauczyciel: Bartosz Siemiński
Dotyczy klas: 4BSP, 5GSP, 6ESP
Identyfikator treści: 168

https://www.facebook.com/PilkaDlaWszystkich/videos/1103127816686454/?

Proszę zapoznać się z zawartością, przygotowane ćwiczenia z piłką, które można wykonać w domu z piłką


zajęcia treningowe

Nauczyciel: Bartosz Siemiński
Dotyczy klas: 4BSP, 5GSP, 6ESP
Identyfikator treści: 167

https://www.facebook.com/PilkaDlaWszystkich/videos/1103127816686454/?

Proszę zapoznać się z zawartością, przygotowane ćwiczenia z piłką, które można wykonać w domu z piłką


zajęcia treningowe

Nauczyciel: Kacper Dworak
Dotyczy klas: 4BSP, 5GSP, 6ESP
Identyfikator treści: 336

Proszę o zapoznanie z załączonym plikiem. Udostępniam bazę ćwiczeń wzmacniających i korekcyjnych, które można wykonywać w warunkach domowych.


zajęcia treningowe

Nauczyciel: Kacper Szaciłło
Dotyczy klas: 4BSP, 5BSP, 6BSP
Identyfikator treści: 437

Zajęcia treningowe w dniach 25-27.03


Facebook