Stanisława Wyspiańskiego 21
65-036 Zielona Góra
Sekretariat ZSOiS
sekretariat@zsois.zgora.pl
(68) 451 20 50
fax (68) 451 20 51

Nauka z domu – materiały dla klasy

Od dnia 25.03. uczniowie Szkoły Podstawowej nr 10 pracują wg planu lekcji proponowanego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej (ewentualne modyfikacje w zakresie treści, nauczyciele będą przekazywać dotąd przyjętym sposobem komunikacji: e-dziennik, poczta elektroniczna, inne komunikatory). W zakładce „nauka w domu” pojawią się przedmioty, które nie są ujęte w planie ministerstwa, a klasa je realizowała w II półroczu np. plastyka, muzyka, religia.
Link poniżej.

https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje

 

Klasy 6 SP10

Materiały udostępnione przez nauczycieli. Przed pobraniem materiału proszę zweryfikować na planie nazwisko nauczyciela z którym grupa dotyczas miała zajęcia

Z uwagi na dużą ilość przesyłanych materiałów, są one opublikowane z opóźnieniem. Zachęcamy bezpośrednio do kontaktu z nauczycielem przez e-dziennik.

akrobatyka

Nauczyciel: Sławomir Szliter
Dotyczy klas: 6DSP
Identyfikator treści: 414

Akrobatyka Sportowa
Klasy: VID
Grupy treningowe trenerów: Sławomir Szliter, Jarosław Taryma

Prosimy o rzetelną realizacje załączonego tygodniowego planu treningowego. Ilości i zadania zostały dobrane w taki sposób, aby były bezpieczne a jednocześnie nie obciążały zbytnio uczniów, zapewniając jednocześnie optymalny poziom ruchu.
Ważna jest dokumentacja podejmowanych działań, czy to w formie zapisu czy też filmów nagranych telefonem. Prosimy o wysyłanie takich filmów w miarę możliwości przez WhatsApp.
Zwracamy uwagę na zachowanie szczególnej uwagi przy wykonywaniu ćwiczeń, na bezpieczeństwo, które jest najważniejsze. Przy jakichkolwiek problemach prosimy o takie modyfikowanie ćwiczeń aby były one możliwe do wykonania i nie zagrażały zdrowiu i życiu ćwiczącego.
Życzymy wszystkim naszym zawodnikom wytrwałości i zdrowia w wypełnianiu codziennych obowiązków w tym trudnym dla wszystkich czasie.

Sławomir Szliter
Jarosław Taryma


akrobatyka

Nauczyciel: Radosław Walczak
Dotyczy klas: 5DSP, 6DSP, 7DSP, 8ASP, 1DLO, 1DSPLO, 2DLO, 3DLO
Identyfikator treści: 286

UWAGA !
DOTYCZY GRUP TRENINGOWYCH TRENERÓW R.WALCZAKA , V. CHKHABERIDZE
Proszę o dokładną i szczegółową realizacją zamieszczonego tygodniowego planu treningowego zadań motorycznych wszystkich zawodników i przesłanie dokumentacji wykonania w postaci zdjęć filmów przez komunikator Whatsupp do trenera Radosław Walczak, Valergo Chkhaberidze !
UWAGA : jesli jest mozliwosc zmonitorowania jednostki treningowej z wykorzystaniem np. pulsometru, opaski typu \"band\"na nadgarstku zegarka sportowego np Polar itp...które rejestrują czas jednostki, tętno wydatek energetyczny ( kcal), przebyty dystans itp ( aplikacje typu Samsung Health, Endomondo, Runtastic, Google fit, Nike+Training Club, Huawei Health proszę o przesłanie whatsupem.
Radosław Walczak, Valeri Chkhaberidze #zostanwdomu


biologia

Nauczyciel: Dariusz Zbróg
Dotyczy klas: 6ASP, 6BSP, 6CSP, 6DSP, 6ESP
Identyfikator treści: 307

Dzień dobry, w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną proszę aby Państwa dzieci w miarę możliwości wykonały z BIOLOGII następujące zadania:

Proszę przygotować prezentację multimedialną na temat \"Przegląd płazów polskich\" w programie Power Point lub innym.
Ilość slajdów około 10-15.
Pierwszy slajd ma zawierać temat prezentacji, imię i nazwisko autora oraz klasę.
Kolejne slajdy powinny zawierać informacje na temat wybranych POLSKICH gatunków płazów (środowisko życia, tryb życia, czym się odżywia itp) wzbogacone ciekawostkami i zdjęciami.

Prezentację należy przesłać do dnia 27.03.2020r. na mój adres mailowy (przeznaczony wyłącznie do kontaktów z uczniami)
dariuszzbrog@onet.pl

Za pracę będzie oczywiście ocena!!!

Jeśli ktoś nie potrafi zrobić prezentacji lub nie ma odpowiednich warunków, by to uczynić proszę by przygotował zadanie na piśmie z ilustracjami lub bez (można też wydrukować ilustracje i wkleić). Liczę na inwencję twórczą uczniów:) Pracę należy przynieść do szkoły (po odwołaniu przerwy).

PROSZĘ PAŃSTWA to bardzo ważne, bo mam z dziećmi tylko jedną godzinę w tygodniu. PROSZĘ więc o zmobilizowanie dzieci do pracy, by ten nieoczekiwany czas wolny nie spędziły tylko przed telewizorami z komórkami w rękach:)

Życzę Państwu i dzieciom wytrwałości i spokoju.
Pozdrawiam Dariusz Zbróg, nauczyciel biologii

biologia

Nauczyciel: Dariusz Zbróg
Dotyczy klas: 6ASP, 6BSP, 6CSP, 6DSP, 6ESP
Identyfikator treści: 309

Dzień dobry

Proszę przekazać dzieciom aby przygotowały ZADANIE NR2 z BIOLOGII:

1) Przeczytać tekst \"Gady - kręgowce, które opanowały ląd\" z podręcznika (strony 103-106).
2) Zapisać w zeszycie notatkę w postaci punktów:
- Środowisko życia gadów.
- Przystosowania w budowie zewnętrznej do życia na lądzie.
- Przystosowania w budowie wewnętrznej do życia na lądzie.
- Rozmnażanie się i rozwój gadów.
3) Odpowiedzieć pisemnie w zeszytach na pytania 2 i 4 ze strony 106 w podręczniku.

Pozdrawiam Państwa i dzieci - Dariusz Zbróg

biologia

Nauczyciel: Dariusz Zbróg
Dotyczy klas: 6ASP, 6BSP, 6CSP, 6DSP, 6ESP
Identyfikator treści: 308

Dzień dobry, w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną proszę aby Państwa dzieci w miarę możliwości wykonały z BIOLOGII następujące zadania:

Proszę przygotować prezentację multimedialną na temat \"Przegląd płazów polskich\" w programie Power Point lub innym.
Ilość slajdów około 10-15.
Pierwszy slajd ma zawierać temat prezentacji, imię i nazwisko autora oraz klasę.
Kolejne slajdy powinny zawierać informacje na temat wybranych POLSKICH gatunków płazów (środowisko życia, tryb życia, czym się odżywia itp) wzbogacone ciekawostkami i zdjęciami.

Prezentację należy przesłać do dnia 27.03.2020r. na mój adres mailowy (przeznaczony wyłącznie do kontaktów z uczniami)
dariuszzbrog@onet.pl

Za pracę będzie oczywiście ocena!!!

Jeśli ktoś nie potrafi zrobić prezentacji lub nie ma odpowiednich warunków, by to uczynić proszę by przygotował zadanie na piśmie z ilustracjami lub bez (można też wydrukować ilustracje i wkleić). Liczę na inwencję twórczą uczniów:) Pracę należy przynieść do szkoły (po odwołaniu przerwy).

PROSZĘ PAŃSTWA to bardzo ważne, bo mam z dziećmi tylko jedną godzinę w tygodniu. PROSZĘ więc o zmobilizowanie dzieci do pracy, by ten nieoczekiwany czas wolny nie spędziły tylko przed telewizorami z komórkami w rękach:)

Życzę Państwu i dzieciom wytrwałości i spokoju.
Pozdrawiam Dariusz Zbróg, nauczyciel biologii

geografia

Nauczyciel: Cezary Jakubaszek
Dotyczy klas: 6ASP, 6BSP, 6CSP, 6DSP, 6ESP
Identyfikator treści: 43

Wypełnij kartę pracy Rolnictwo Dania i Węgry’

Odeślij na adres geografiazsois6@interia.pl

Przeczytaj temat ze strony 96-106 z podręcznika

Możesz odesłać projekty które wykonujesz na adres geografiazsois6@interia.pl


geografia

Nauczyciel: Cezary Jakubaszek
Dotyczy klas: 6ASP, 6BSP, 6CSP, 6DSP, 6ESP
Identyfikator treści: 287

Tematy do realizacja z geografii dla klas szóstych od 25.03-2.2
Klasy: 6a,6b,6c,6d,6e.
Temat :Przemysł i usługi we Francji
Uczeń poznaje z :
zadania i funkcje przemysłu
• działy przetwórstwa przemysłowego
• czynniki rozwoju przemysłu we Francji
• nowoczesny przemysł we Francji i technopolie
• francuskie wyroby przemysłowe
• nowoczesne usługi we Francji
• struktura zatrudnienia we Francji według sektorów gospodarki oraz struktura PKB Francji
Główne cele lekcji w postaci wymagań edukacyjnych.
Uczeń
wymienia przykłady produktów wytwarzanych różnych działach przetwórstwa przemysłowego
• omawia zadania i funkcje przemysłu jako sektora gospodarki
• przedstawia główne działy przetwórstwa przemysłowego we Francji na podstawie diagramu kołowego
• omawia czynniki rozwoju przemysłu we Francji
• wskazuje na mapie Francji największe technopolie
• wymienia przykłady działów nowoczesnego przemysłu we Francji
• omawia znaczenie nowoczesnego przemysłu we Francji
• wymienia znane i cenione na świecie francuskie wyroby przemysłowe
• omawia znaczenie nowoczesnych usług we Francji
• przedstawia strukturę zatrudnienia we Francji według sektorów gospodarki i strukturę PKB Francji na podstawie diagramów kołowych
Co zrobić
Przeczytać podręcznik strona 107- 111
Odpowiedz na pytania
Czym jest przemysł?
Jakie czynniki wpływają na rozwój przemysłu Francji
Wypełnij kartę projektu i wyślij na adres geografiazsois6@interia.pl
Jeżeli chcecie pogłębić swoją wiedzę możesz wykonać projekt w postaci gazetki prezentacji i albumu lub opisu i wysłać na adres geografiazsois6@interia.pl
( Projekt jest nieobowiązkowy można przysłać po świętach. )
Tematy dowolne dotyczące Francji
Kultura Francuska
Kuchnia Francuska
Paryż
Inne rejony turystyczne Francji
Francuski sport itp.
Za projekt wstawiam dodatkowe oceny
Linki do filmów o Francji można obejrzeć :
Dla ciekawskich



historia

Nauczyciel: Karolina Janas
Dotyczy klas: 4 SP, 5 SP, 6 SP
Identyfikator treści: 68

Kody dostępu znajdują się przy każdym temacie w zeszycie ćwiczeń uczniów.

historia

Nauczyciel: Karolina Janas
Dotyczy klas: 6BSP, 6CSP, 6DSP, 6ESP, 8BSP
Identyfikator treści: 240

Klasy pracują za pośrednictwem grup utworzonych na Messengerze.

historia

Nauczyciel: Roksana Jurkowska
Dotyczy klas: 6ASP
Identyfikator treści: 237

Historia 24-31 marca
Przeczytaj tematy:
\"Nowe potęgi europejskie\"\"Stany Zjednoczone\"w podręczniku na stornach 138 - 147.
Następnie obejrzyj film edukacyjny:do tematu \"Stany Zjednoczone\" - https://gwo.pl/powstanie-stanow-zjednoczonych-p4658
Wykonaj cztery dowolne zadania do każdego z tematów w zeszycie ćwiczeń.

informatyka

Nauczyciel: Andrzej Kłos
Dotyczy klas: 6BSP, 6ESP
Identyfikator treści: 455

Informatyka Karta 3
6B, 6E

Dzisiaj obiecane rozwiązanie zagadki: „Jak zrobić spiralę”


informatyka

Nauczyciel: Andrzej Kłos
Dotyczy klas: 6BSP, 6ESP
Identyfikator treści: 294

6B, 6E
Proszę zapoznać się z tematem 7 z podręcznika - Programujemy gry multimedialne str.61

1. Stosujemy powtarzanie poleceń - rysujemy piramidę.str.61
Proszę spróbować wykonać ćwiczenia:
Ćwicz.1 str.62
Ćwicz.2 str.62
Ćwicz.3 str.62
Ćwicz.4 str.63
Ćwicz.5 str.63

Tworzenie kolejnych etapów piramidy można zobaczyć pod adresami:
https://www.youtube.com/watch?v=axVzDxrZ1T8
https://www.youtube.com/watch?v=9bQqDf32Ny4
https://www.youtube.com/watch?v=ONYYgP1smIQ
https://www.youtube.com/watch?v=A8peIyRYEwA
https://www.youtube.com/watch?v=S_okBuoBYgo
https://www.youtube.com/watch?v=S_okBuoBYgo

Pozdrawiam - Andrzej Kłos

Jak nie wyjdzie - to trudno - proszę się nie przejmować. 😉


informatyka

informatyka

Nauczyciel: Andrzej Kłos
Dotyczy klas: 6BSP, 6ESP
Identyfikator treści: 486

Informatyka Karta 4
kl. 6B, 6E

Wpisz w przeglądarce adres: https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje i wejdź na tą stronę.
Odszukaj klasę 6. Wybierz przedmiot INFORMATYKA. Zajmiemy się lekcją 1 – Gra platformowa.
Obejrzyj film, do którego jest tam odnośnik. Po obejrzeniu filmu postaraj się zbudować w programie SCRATCH podobną grę.

Jeśli się udało to brawo! Jeśli nie – to nic nie szkodzi. Uda się następnym razem. A może warto obejrzeć film raz jeszcze….

Dodatkowo – jeżeli nie jesteś zmęczony/zmęczona - możesz sobie przejrzeć dwa pozostałe dołączone materiały. Jeden dotyczy robienia dużych gier platformowych a drugi systemu klasyfikacji gier PEGI.

Zrób krótką notatkę w zeszycie – co to jest gra platformowa.


informatyka

Nauczyciel: Paweł Staszczuk
Dotyczy klas: 6BSP, 6CSP, 6DSP, 6ESP
Identyfikator treści: 216


informatyka

Nauczyciel: Andrzej Kłos
Dotyczy klas: 6BSP, 6ESP
Identyfikator treści: 65


informatyka

język angielski

Nauczyciel: Joanna Chodorowska
Dotyczy klas: 6ESP
Identyfikator treści: 38


język angielski

Nauczyciel: Izabela Mistygacz
Dotyczy klas: 6ASP
Identyfikator treści: 79

Dzięki uprzejmości stron dla N-li


język angielski

Nauczyciel: Ewa Kałymon
Dotyczy klas: 6DSP
Identyfikator treści: 386




język angielski

Nauczyciel: Izabela Mistygacz
Dotyczy klas: 1ASP, 2ASP, 2BSP, 3BSP, 5CSP, 6ASP, 7BSP, 8CSP
Identyfikator treści: 389

Szanowni Państwo. Materiały bieżące są w dziale fizyka:-)) Pzdr

język angielski

Nauczyciel: Natalia Lazaruk
Dotyczy klas: 6BSP
Identyfikator treści: 256

Temat: Czas Past Simple i Past Continuous z \" when\".

W załączniku teoria i ćwiczenia


język angielski

Nauczyciel: Dariusz Polewski
Dotyczy klas: 6CSP
Identyfikator treści: 347

- workbook. p.43 ex. 1-6
- Youtube (Rock your English - Past Continuous)
- Lista czasowników nieregularnych (pierwsze 8 (w załaczniku 2)


język angielski

Nauczyciel: Ewa Kałymon
Dotyczy klas: 6DSP
Identyfikator treści: 71


język angielski

Nauczyciel: Dariusz Polewski
Dotyczy klas: 6CSP
Identyfikator treści: 495

Uczymy się słownictwa o zdrowiu. Proszę przetłumaczyć słówka z tabelki. p 67

język niemiecki

Nauczyciel: Joanna Makowska
Dotyczy klas: 6ASP, 6BSP, 6CSP, 6DSP, 6ESP
Identyfikator treści: 123

KLASA 6 grupa II.1 (tydzień 23-27.03.2020)
THEMA: Mein Portfolio. (2 lekcje )

1. Cel Twojej pracy: utrwalasz i powtarzasz czas przeszły Perfekt.

Zadanie dla chętnych staje się teraz zadaniem obowiązkowym.

Wykonujecie książeczkę/prezentację/historyjkę/komiks (jedną formę wybieracie sami).
Tytuł: \"Mein Tag\".

Opiszcie swój dzień w czasie przeszłym Perfekt, układając co najmniej 10 zdań, dotyczących dnia powszedniego (gdy chodziliście do szkoły).

Każde zdanie powinno być oparzone ilustracją, przedstawiającą znaczenie wypowiedzi.

Np. 1. Ich bin um 7:00 Uhr aufgestanden./ 2. Ich habe gefrűhstűckt. Ich habe ein Schinkenbrot gegessen und Tee getrunken. (...)


2. Wykonaj w zeszycie test „Teste dein Deutsch!” ze strony 40 w podręczniku, a następnie dokonaj samooceny z podręcznikiem.


UWAGA!!!
Proszę, abyście do kontaktu ze mną korzystali z poczty e-mail: j.makowska1@onet.eu
W tytule listu proszę wpisać : klasa, nazwisko, imię, np. 8c NOWAK KATARZYNA

Zadanie wykonujecie w jeden z proponowanych przeze mnie sposobów:
1. Zadanie wykonujecie komputerowo i przesyłacie mi na e-mail podany wyżej w temacie: klasa, nazwisko i imię.
2. Zadanie zapisujecie wyraźnie na papierze i przesyłacie mi na e-mail jako zdjęcia.
Tylko w ten sposób będę mogła na bieżąco oceniać Wasze zaangażowanie i rozwój językowy.
Czekam na Wasze odpowiedzi do 27.03.2020r.

język niemiecki

Nauczyciel: Joanna Makowska
Dotyczy klas: 6ASP, 6BSP, 6CSP, 6DSP, 6ESP
Identyfikator treści: 532

Język niemiecki 27.03.2020


język polski

Nauczyciel: Katarzyna Kwolek
Dotyczy klas: 4ASP, 6CSP, 6DSP
Identyfikator treści: 41


język polski

Nauczyciel: Roksana Jurkowska
Dotyczy klas: 6ASP
Identyfikator treści: 87

Zapoznaj się z informacją zawartą w podręczniku na stornie 203, czym jest \"opis przeżyć\". Następnie zredaguj tekst, opisując swoje przeżycia związane ze spotkaniem jednego z dzikich zwierząt (ilustracja zamieszczona w podręczniku na stronie 202). Wykorzystaj do opisu (minimum 6 zdań) słownictwo z żółtej rami u góry strony 203.

język polski

Nauczyciel: Roksana Jurkowska
Dotyczy klas: 6ASP
Identyfikator treści: 422

Zadania na 26-27 marca
Przyjrzyj się kartkom okolicznościowym przedstawionym na ilustracji w podręczniku na stronie 215. Zapisz w zeszycie, na jakie wydarzenia podane kartki mogły zostać wysłane.
Zapoznaj się z tekstem \"wykrzyknikowej\" ramki i stwórz własną notatkę (forma dowolna), czym są życzenia.
Przyjrzyj się \"lupce\" na stornie 216 a dowiesz się, jak poprawnie zapisać życzenia.Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń - strony 66-67, zadania od 1 do 3.

język polski

Nauczyciel: Roksana Jurkowska
Dotyczy klas: 6ASP
Identyfikator treści: 201

Zadania na 24-26 marca
Przeczytaj w podręczniku tekst instrukcji/przepisów zamieszczony na stronach 212-213. Wykonaj w zeszycie notatkę na temat tego, czym jest instrukcja i jakie są jej cechy.
Następnie wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń - zadania od 1 do 6 na stronach 63-65

język polski

Nauczyciel: Justyna Wilczyńska
Dotyczy klas: 6BSP, 6ESP
Identyfikator treści: 279

Moi Drodzy proszę o wykonanie zadań , które znajdują się w :https://padlet.com/justynaanna75/w6dxtcvhavr3 i odesłanie na znany Wam adres mailowy.

język polski

Nauczyciel: Justyna Wilczyńska
Dotyczy klas: 6BSP, 6ESP
Identyfikator treści: 85

Zapoznaj się z informacją zawartą w podręczniku na stronie 203, czym jest \"opis przeżyć\". Następnie zredaguj tekst, opisując swoje przeżycia związane ze spotkaniem jednego z dzikich zwierząt (ilustracja zamieszczona w podręczniku na stronie 202). Wykorzystaj do opisu (minimum 6 zdań) słownictwo z żółtej ramki u góry strony 203.

język polski

Nauczyciel: Katarzyna Kwolek
Dotyczy klas: 6CSP, 6DSP
Identyfikator treści: 139

- Przypominam o czytaniu lektury uzupełniającej - M. Twain \"Przygody Tomka Sawyera\";
- Interaktywna gramatyka - ćwiczenia dotyczące części mowy -https://gwo.pl/ucze-zdalnie-p4678

matematyka

Nauczyciel: Halina Sękowska
Dotyczy klas: 6BSP, 6ESP
Identyfikator treści: 372

Praca na tydzień.


matematyka

Nauczyciel: Dorota Bobyk
Dotyczy klas: 6DSP
Identyfikator treści: 22

Zadania uzupełniające: Kalendarz i czas. Skala na planach i mapach (podręcznik).

matematyka

Nauczyciel: Magdalena Wieczorek
Dotyczy klas: 5BSP, 5CSP, 6CSP, 8ASP
Identyfikator treści: 407

Informacja dla klas 5b, 5c, 6c i 8a. Zagadnienia matematyczne do systematycznej pracy z uczniami podawane są bezpośrednio uczniom na whasappie na grupach klasowych.

matematyka

Nauczyciel: Agata Iryszek
Dotyczy klas: 6ASP
Identyfikator treści: 369

Temat: Zapisywanie równań. 25.03.2020
Zadanie 1
Zapisz odpowiednie równania.
Jeśli do liczby x dodamy 25, to otrzymamy 70.
Jeśli od liczby y odejmiemy 2,5, to otrzymamy 10.
Jeśli liczbę a zwiększymy cztery razy, to otrzymamy 44.
Jeśli liczbę b zmniejszymy pięciokrotnie, to otrzymamy 15.
I zadanie 4, strona 195 - podręcznik

matematyka

Nauczyciel: Agata Iryszek
Dotyczy klas: 6ASP
Identyfikator treści: 478

W załączniku znajdują się zadania na 26-27.03.2020 r.


muzyka

Nauczyciel: Maciej Sławny
Dotyczy klas: 6BSP
Identyfikator treści: 50

Zgodnie z zaleceniami ministerstwa wysyłam do Państwa materiały edukacyjne przedmiotu muzyka.

Mają one charakter ćwiczeniowy, utrwalający i powtórzeniowy.

1. Instrumenty muzyczne, podział

Połącz w pary - układanka:
https://learningapps.org/4839224

Spróbuj pogrupować instrumenty:
https://learningapps.org/2723611

2. Fryderyk Chopin

Quizy o Fryderyku Chopinie:
https://learningapps.org/1450331

https://learningapps.org/3197558

muzyka

Nauczyciel: Maciej Sławny
Dotyczy klas: 6BSP
Identyfikator treści: 488

Dzień dobry

Poniżej link do materiału z dnia 26. 03. 2020

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny lub maila: zdalnieniebanalnie@gmail.com

Odpowiedzi dotyczące materiału proszę przesyłać przez dziennik elektroniczny lub na powyższego maila. do dnia 2 kwietnia.
Proszę pamiętać o podaniu imienia, nazwiska oraz klasy.

Link do materiału: https://padlet.com/slawnymaciej/xm98b4cfkt28

Pozdrawiam!

Maciej Sławny

plastyka

Nauczyciel: Marta Poręba
Dotyczy klas: 6ASP, 6BSP, 6CSP, 6DSP, 6ESP
Identyfikator treści: 339

Z głową w chmurach – temat rozwijający wyobraźnię. Należy wykonać pracę odpowiadającą na podany temat. Technika – łączenie technik: farby, flamastry, kredki, ołówek – można mieszać. Po wyschnięciu farb wykańczamy pracę wybranymi przyborami plastycznymi.


religia

Nauczyciel: Marta Taracka
Dotyczy klas: 6ASP, 6BSP, 6CSP, 6DSP
Identyfikator treści: 134


religia

Nauczyciel: Ania Przygrodzka
Dotyczy klas: 6ESP
Identyfikator treści: 163

1)„Grób Pański – myśleli, że to już koniec” Przeczytaj temat z podręcznika. Postaraj się wykonać zad.3. s.113 Podręcznik s.111-113
2)„Błogosławiona noc- zwycięstwo światła” Przeczytaj temat z podręcznika i uzupełnij ćwiczenia do tematu nr 35 /Podręcznik s.114-115, Ćwiczenia 3-5 s.71/

Zachęcam serdecznie, by każdy podjął na ten tydzień 23.03.-27.03.20r.\" wielkopostny challenge\".
Możecie skorzystać z podanego planu lub ułożyć własny i zachęcić do niego kolegów, koleżanki, rodzinę..
poniedziałek –„To będzie dzień bez narzekania…”
wtorek- „Będę życzliwy i pomocny…”
środa- „Dzień bez słodyczy…”
czwartek –„ Będę się opiekował i bawił z rodzeństwem”
piątek – będę uczestniczył w „Drodze krzyżowej”/online lub tv /
sobota-„Pomodlę się w intencji całej służby zdrowia oraz za chorych i zmarłych”
niedziela- „Zrobię dla całej rodziny laurki z dobrym słowem…”
Polecam: https://www.youtube.com/watch?v=Zjd7IWLtfGo https://www.youtube.com/watch?v=48De2Uov674


technika

Nauczyciel: Andrzej Pawłowski
Dotyczy klas: 5FSP, 5GSP, 6ASP, 6BSP, 6CSP, 6DSP, 6ESP
Identyfikator treści: 522

Konsultacje pon- pi 10.00 – 13.00 poprzez dziennik elektroniczny

Klasa pracuje w oparciu o plan ze strony: www.gov.pl/web/zdalnelekcje

Każda klasa SP ma utworzonego klasowego e-maila /informacja na e-dzienniku/
e-mail do zaliczeń pawan@wp.pl (w tytule obowiązkowo „nazwisko_klasa_tytuł pracy”)
• instrukcje
• przykłady
• pomoce
• zadania
• formy zaliczenia
• oceny

wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Magdalena Malinowska
Dotyczy klas: 6ASP, 6BSP, 6CSP, 6DSP, 6ESP
Identyfikator treści: 553

konkurs olimpijski


wychowanie fizyczne

wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Zofia Berlikowska
Dotyczy klas: 4ASP, 6ASP, 7ASP, 8ASP
Identyfikator treści: 200

Sportowe kości- zasady gry i instrukcje znajdują się w załączonym pliku.


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Paweł Czerniak
Dotyczy klas: 6CSP, 7CSP, 8CSP
Identyfikator treści: 106

Korzyści zdrowotne regularnej aktywności fizycznej


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Paweł Czerniak
Dotyczy klas: 6CSP, 7ASP, 7CSP, 7DSP, 8BSP, 8CSP
Identyfikator treści: 439

Konkurs wiedzy olimpijskiej klas IV-VIII


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Zofia Berlikowska
Dotyczy klas: 4ASP, 6ASP, 7ASP
Identyfikator treści: 11

Gimnastyczna gra planszowa


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Bartosz Siemiński
Dotyczy klas: 6DSP, 6ESP
Identyfikator treści: 333

Ćwiczenia korekcyjne


zajęcia treningowe

Nauczyciel: Kacper Szaciłło
Dotyczy klas: 4BSP, 5BSP, 6BSP
Identyfikator treści: 437

Zajęcia treningowe w dniach 25-27.03


zajęcia treningowe

Nauczyciel: Bartosz Siemiński
Dotyczy klas: 4BSP, 5GSP, 6ESP
Identyfikator treści: 167

https://www.facebook.com/PilkaDlaWszystkich/videos/1103127816686454/?

Proszę zapoznać się z zawartością, przygotowane ćwiczenia z piłką, które można wykonać w domu z piłką


zajęcia treningowe

Nauczyciel: Bartosz Siemiński
Dotyczy klas: 4BSP, 5GSP, 6ESP
Identyfikator treści: 168

https://www.facebook.com/PilkaDlaWszystkich/videos/1103127816686454/?

Proszę zapoznać się z zawartością, przygotowane ćwiczenia z piłką, które można wykonać w domu z piłką


zajęcia treningowe

Nauczyciel: Kacper Dworak
Dotyczy klas: 4BSP, 5GSP, 6ESP
Identyfikator treści: 336

Proszę o zapoznanie z załączonym plikiem. Udostępniam bazę ćwiczeń wzmacniających i korekcyjnych, które można wykonywać w warunkach domowych.


Facebook