Stanisława Wyspiańskiego 21
65-036 Zielona Góra
Sekretariat ZSOiS
sekretariat@zsois.zgora.pl
(68) 451 20 50
fax (68) 451 20 51

Nauka z domu – materiały dla klasy

Od dnia 25.03. uczniowie Szkoły Podstawowej nr 10 pracują wg planu lekcji proponowanego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej (ewentualne modyfikacje w zakresie treści, nauczyciele będą przekazywać dotąd przyjętym sposobem komunikacji: e-dziennik, poczta elektroniczna, inne komunikatory). W zakładce „nauka w domu” pojawią się przedmioty, które nie są ujęte w planie ministerstwa, a klasa je realizowała w II półroczu np. plastyka, muzyka, religia.
Link poniżej.

https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje

 

Klasy 7 SP10

Materiały udostępnione przez nauczycieli. Przed pobraniem materiału proszę zweryfikować na planie nazwisko nauczyciela z którym grupa dotyczas miała zajęcia

Z uwagi na dużą ilość przesyłanych materiałów, są one opublikowane z opóźnieniem. Zachęcamy bezpośrednio do kontaktu z nauczycielem przez e-dziennik.

akrobatyka

Nauczyciel: Sławomir Szliter
Dotyczy klas: 7DSP
Identyfikator treści: 416

Akrobatyka Sportowa
Klasy: VII D
Grupy treningowe trenerów: Sławomir Szliter, Jarosław Taryma

Prosimy o rzetelną realizacje załączonego tygodniowego planu treningowego. Ilości i zadania zostały dobrane w taki sposób, aby były bezpieczne a jednocześnie nie obciążały zbytnio uczniów, zapewniając jednocześnie optymalny poziom ruchu.
Ważna jest dokumentacja podejmowanych działań, czy to w formie zapisu czy też filmów nagranych telefonem. Prosimy o wysyłanie takich filmów w miarę możliwości przez WhatsApp.
Zwracamy uwagę na zachowanie szczególnej uwagi przy wykonywaniu ćwiczeń, na bezpieczeństwo, które jest najważniejsze. Przy jakichkolwiek problemach prosimy o takie modyfikowanie ćwiczeń aby były one możliwe do wykonania i nie zagrażały zdrowiu i życiu ćwiczącego.
Życzymy wszystkim naszym zawodnikom wytrwałości i zdrowia w wypełnianiu codziennych obowiązków w tym trudnym dla wszystkich czasie.

Sławomir Szliter
Jarosław Taryma


akrobatyka

Nauczyciel: Radosław Walczak
Dotyczy klas: 5DSP, 6DSP, 7DSP, 8ASP, 1DLO, 1DSPLO, 2DLO, 3DLO
Identyfikator treści: 286

UWAGA !
DOTYCZY GRUP TRENINGOWYCH TRENERÓW R.WALCZAKA , V. CHKHABERIDZE
Proszę o dokładną i szczegółową realizacją zamieszczonego tygodniowego planu treningowego zadań motorycznych wszystkich zawodników i przesłanie dokumentacji wykonania w postaci zdjęć filmów przez komunikator Whatsupp do trenera Radosław Walczak, Valergo Chkhaberidze !
UWAGA : jesli jest mozliwosc zmonitorowania jednostki treningowej z wykorzystaniem np. pulsometru, opaski typu \"band\"na nadgarstku zegarka sportowego np Polar itp...które rejestrują czas jednostki, tętno wydatek energetyczny ( kcal), przebyty dystans itp ( aplikacje typu Samsung Health, Endomondo, Runtastic, Google fit, Nike+Training Club, Huawei Health proszę o przesłanie whatsupem.
Radosław Walczak, Valeri Chkhaberidze #zostanwdomu


biologia

Nauczyciel: Dariusz Zbróg
Dotyczy klas: 7ASP, 7BSP, 7CSP, 7DSP
Identyfikator treści: 311

Dzień dobry, w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną proszę aby Państwa dzieci w miarę możliwości wykonały z BIOLOGII następujące zadania:

Proszę przygotować prezentację multimedialną w programie Power Point lub innym na jeden z 3 tematów:
1) Budowa układu moczowego i proces powstawania moczu.
2) Kiedy dializa, a kiedy przeszczep nerki?
3) Kamica nerkowa i zapalenie pęcherza moczowego.

Ilość slajdów około 10-15.
Pierwszy slajd ma zawierać temat prezentacji, imię i nazwisko autora oraz klasę.
Kolejne slajdy powinny zawierać informacje dotyczące wybranego tematu wzbogacone ciekawostkami i zdjęciami. Przy temacie 3 należy zwrócić uwagę na przyczyny, objawy, leczenie, zapobieganie. W drugim temacie należy wyjaśnić co to za czynności, kiedy mamy z nimi do czynienia, jakie problemy temu towarzyszą. Temat 1 jest oczywisty.

Prezentację należy przesłać do dnia 27.03.2020r. na mój adres mailowy (przeznaczony wyłącznie do kontaktów z uczniami)
dariuszzbrog@onet.pl

biologia

Nauczyciel: Dariusz Zbróg
Dotyczy klas: 7ASP, 7BSP, 7CSP, 7DSP
Identyfikator treści: 313

Proszę przekazać DZIECIOM aby przygotowały ZADANIE NR2 z BIOLOGII (to zakres 2 lekcji):

1) Przeczytać WNIKLIWIE tekst \"Budowa i funkcjonowanie układu dokrewnego\" z podręcznika (strony 165-169).

2) Zapisać w zeszycie notatkę w postaci punktów:
- Układ dokrewny = układ hormonalny.
- Różnica w budowie gruczołów zewnątrzwydzielniczych i wewnątrzwydzielniczych.
- Przykłady gruczołów zewnątrzwydzielniczych i wewnątrzwydzielniczych.
- Gruczoły dokrewne i ich wydzieliny (hormony).
- Antagonistyczne działanie hormonów trzustki (insuliny i glukagonu).

3) Odpowiedzieć pisemnie w zeszytach na pytania (wykorzystując internet i literaturę):
- Co to jest przysadka mózgowa, gdzie występuje, jakie substancje produkuje i jakie one pełnią funkcje?
- Na czym polega działanie antagonistyczne hormonów na przykładzie insuliny i glukagonu?

Pozdrawiam Państwa i dzieci - Dariusz Zbróg

chemia

Nauczyciel: Joanna Szkudlarska
Dotyczy klas: 7ASP, 7BSP, 7CSP, 7DSP
Identyfikator treści: 114

Szanowni Państwo w ramach nauki w domu proponuję następujące zadania w ramach powtórzenia materiału:
1. Wiązania jonowe i kowalencyjne:
https://youtu.be/EVNNlq9oHsM - od 5 punktu Rodzaje wiązań chemicznych (czas filmu od 1:06:15)

lub https://youtu.be/2JW6A5vFnGY
https://youtu.be/G24B3X7wvy8

2. Zapoznać się z tematem nr 22- Wpływ rodzaju wiązania na właściwości związku chemicznego.
3. Dla osób chętnych: Rozwiąż zadania w zeszycie str. 126 zad. 1-7

Osoby chcące poprawić sprawdzian z działu Atomy i cząsteczki, proponuję internetową lekcję całego filmu: ogarnij chemię z Panem Belfrem https://youtu.be/EVNNlq9oHsM

chemia

Nauczyciel: Joanna Szkudlarska
Dotyczy klas: 7ASP, 7BSP, 7CSP, 7DSP
Identyfikator treści: 133

Zadania dla uczniów dostępne są na dysku google pod linkiem:
https://drive.google.com/drive/folders/19GeJr1bbyeJalazcylwpj_CO9uW3QJqK?usp=sharing

fizyka

Nauczyciel: Beata Jakubaszek
Dotyczy klas: 7ASP, 7BSP, 7CP, 7DSP
Identyfikator treści: 20

Proszę poćwiczyć utrwalić wiedzę z działu ,,Kinematyka"w formie gry Quizizz
wpisując temat gry : ruch i jego względność oraz druga gra : ruch jednostajny prostoliniowy
https://quizizz.com

geografia

Nauczyciel: Cezary Jakubaszek
Dotyczy klas: 7ASP, 7BSP, 7CSP, 7DSP
Identyfikator treści: 273

Temat: Transport wodny i lotniczy w Polsce. Łączność

Przeczytaj temat z podręcznika strona 176-177

Przeczytaj podręcznik link https://epodreczniki.pl/b/Pyex8uWJv

Odpowiedź na pytania w zeszycie

Wymień rodzaje transportu wodnego.

Ocen znaczenie transportu wodnego (morskiego i śródlądowego) dla jakości życia mieszkańców i rozwoju gospodarczego naszego kraju

Opisz rolę transportu lotniczego w przewodzie pasażerów i ładunków

Wymień rodzaje łączności

Wykonaj ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń.

Prześlij odpowiedzi na adres geografiazsois7@interia.pl ( zdjęcie opis w Wordzie)

Możemy porozmawiać skype w godzinach waszych zajęć geografii oraz zoomie

lin https://zoom.us/j/4271948145

Można zrobić prezentacje na ten temat adres powyżej.

Cezary Jakubaszek.


geografia

Nauczyciel: Cezary Jakubaszek
Dotyczy klas: 7ASP, 7BSP, 7CSP, 7DSP
Identyfikator treści: 26

Zadania dla klasy 7a,7b,7c.7d

Usługi w Polsce i transport lądowy’

Przeczytaj temat z linku

https://epodreczniki.pl/b/P1181mD1y

https://epodreczniki.pl/b/PlmSbVBj2

Z tematu pierwszego wykonaj ćwiczenia .Usługi w Polsce .

Drugi temat przeczytać

Ćwiczenia i projekty można przesłać na adres poczty
geografiazsois7@interia.pl

godzina wychowawcza

Nauczyciel: Paweł Czerniak
Dotyczy klas: 7CSP
Identyfikator treści: 508

Proszę o zapoznanie się z materiałem


godziny do dyspozycji dyrektora

Nauczyciel: Joanna Makowska
Dotyczy klas: 7ASP, 7BSP, 7CSP, 7DSP
Identyfikator treści: 401


historia

Nauczyciel: Zbigniew Zarzeczny
Dotyczy klas: 4BSP, 5ASP, 5GSP, 7ASP, 1BLO, 1CLO
Identyfikator treści: 442

Kod dostępu do padlet.com


historia

Nauczyciel: Dariusz Polewski
Dotyczy klas: 7DSP
Identyfikator treści: 496

Proszę zapoznać się z postaciami Józef Piłsudski oraz Roman Dmowski. Na youtube są któtkie biografie.

historia

Nauczyciel: Karolina Janas
Dotyczy klas: 7BSP, 7CSP
Identyfikator treści: 254

Świat na drodze ku wojnie. Podręcznik str.156
Odpowiedz na pytania:
1. Jakie były przyczyny konfliktu między:
a) Wielką Brytanią, a Francją
b)Francją, a Niemcami
c)Rosją , a Austro-Węgrami
2. Jaki wpływ na sytuację w Europie miały konflikty toczone w koloniach?
Odpowiedzi proszę przesłać na maila naszalekcja@gmail.com W temacie imię i nazwisko oraz klasę.

historia

Nauczyciel: Karolina Janas
Dotyczy klas: 7 SP
Identyfikator treści: 67

www.docwiczenia.pl
Podaję kody do utrwalenia wiadomości z poszczególnych tematów:

Ziemie polskie przed powstaniem styczniowym: H75PPA
Powstanie styczniowe: H74VDK H7M8HF
Represje po powstaniu styczniowym: H76862
W zborze pruskim i austriackim: H7B7CN
Rozwój gospodarczy ziem polskich: H7LGS4
Nowe ruchy polityczne na ziemiach polskich: H7ALEB
Organizacje niepodległościowe na początku XX w: H7UAES

informatyka

Nauczyciel: Paweł Staszczuk
Dotyczy klas: 7ASP, 7BSP, 7CSP, 7DSP
Identyfikator treści: 223


informatyka

język angielski

Nauczyciel: Dariusz Polewski
Dotyczy klas: 7DSP
Identyfikator treści: 348

workbook, p. 4-5 , ex. 1-9 ; opcjonalnie czytanka p. 7 , ex. 1-4

język angielski

Nauczyciel: Joanna Chodorowska
Dotyczy klas: 7ASP
Identyfikator treści: 39



język angielski

Nauczyciel: Ewa Kałymon
Dotyczy klas: 7CSP
Identyfikator treści: 191

Proszę po zrobieniu ćwiczeń o zrobienie zdjęcia i przesłanie ich na adres ewakalimon@gmail.pl Ćwiczenia są powtórką z działu 4.4


język angielski

Nauczyciel: Izabela Mistygacz
Dotyczy klas: 1ASP, 2ASP, 2BSP, 3BSP, 5CSP, 6ASP, 7BSP, 8CSP
Identyfikator treści: 389

Szanowni Państwo. Materiały bieżące są w dziale fizyka:-)) Pzdr

język angielski

Nauczyciel: Izabela Mistygacz
Dotyczy klas: 7BSP
Identyfikator treści: 80

Dzięki uprzejmości stron dla N-li


język angielski

Nauczyciel: Dariusz Polewski
Dotyczy klas: 7ASP, 7BSP, 7CSP, 7DSP, 8ASP, 8BSP, 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 494

7d- Proszę wypisać i przetłumaczyć słownictwo The body. Aby to wykonać proszę zrobić ex. 1 p. 64 (workbook)
8a - Parts of the body - Proszę wykonać ex. 1 p. 118. (oczywiście zajmujemy się przygotowaniem do egzaminu, który nie wiadomo czy się odbędzie:)czyli robimy testy, wysyłać mi prace do sprawdzenia! bo z tym jest na razie marnie).
klasy 7 podstawa ang - Ćwiczymy czas teraźniejszy Present progressive(continuous) - prosze zrobić ex 5. p. 58 w zeszytach
klasy 8 podstawa ang - Ćwiczymy czas przeszły Past Simple - proszę wykonać ex. 2 p. 85 w zeszytach

język angielski

Nauczyciel: Ewa Kałymon
Dotyczy klas: 7CSP
Identyfikator treści: 72


język niemiecki

Nauczyciel: Joanna Makowska
Dotyczy klas: 7ASP, 7BSP
Identyfikator treści: 124

KLASA 7 grupa II.2 (początkująca) – (tydzień 23.-27.03.2020)
THEMA: Mein Stundenplan. (2 lekcje )
Poznasz na tej lekcji: nazwy przedmiotów szkolnych, nazwy dni tygodnia.
Przećwiczysz układanie odpowiedzi na pytania wymagające uzupełnienia.
W podręczniku znajdziesz materiały do naszego tematu na str. 60 i 61.
CZĘŚĆ 1
Zadanie 1.
Zapoznaj się z ilustracją w ćw. 12, str. 60 i stwórz pod tematem w zeszycie słowniczek z nazwami przedmiotów wg przykładu: język polski – Polnisch, język niemiecki – Deutsch, itd.
Dopisz następujące przedmioty: język angielski, matematyka, biologia, chemia, fizyka, historia, geografia, muzyka, wf, religia.
Zadanie 2.
Z pewnością pamiętasz pytanie Wie findest du …..? (Co sądzisz/ Jak oceniasz….?)
W ćw. 13/s.61 widzisz przykładowy dialog: - Wie findest du Mathe? (Jak oceniasz matematykę?)
- Mathe macht keinen SpaB! (Matma nie sprawia mi radości!)
Ułóż cztery podobne dialogi pisemnie odnośnie wybranych przedmiotów szkolnych. Wykorzystaj w odpowiedzi wyrażenia z tabelki utworzonej pod dialogiem przykładowym.
Zadanie 3.
Odpowiedz na pytanie o swój ulubiony przedmiot szkolny, zgodnie z ćw. 14/s.61., pisemnie:
- Was ist dein Lieblingsfach?
- Mein Lieblingsfach ist ……… .
Zadanie 4.
Poznajemy dni tygodnia. Wypisz w zeszycie dni tygodnia w kolejności od poniedziałku do niedzieli (Montag - Sonntag). Pomoże w tym ćw. 15/s.61. Każdy dzień tygodnia ma rodzajnik der.
Gdy chcemy odpowiedzieć na pytanie „wann?” (kiedy?), odpowiadamy używając przy dniach tygodnia przyimka am, np. am Montag – w poniedziałek/ am Dienstag – we wtorek.
CZĘŚĆ 2
Zadanie 5.
Ćw. 15 A/B, str.61
was? – co? wann? – kiedy? hat – ma frei - wolne
Odpowiedz wg przykładu pisemnie na moje pytania do planu Oliviera.
A. Was hat Oliver am Freitag? B. Wann hat Oliver Erdkunde?
Was hat Oliver am Donnerstag? Wann hat Oliver Latein?
Was hat Oliver am Dienstag? Wann hat Oliver Sport?
Zadanie 6.
Napisz swój plan zajęć tygodniowych. (gdy nie było stanu wyjątkowego))
UWAGA!!!
Proszę, abyście do kontaktu ze mną korzystali z poczty e-mail: j.makowska1@onet.eu
Zadania opisane wyżej od 1 do 6 wykonujecie w jeden z proponowanych przeze mnie sposobów:
1. Notatki i zadania zapisujecie komputerowo i przesyłacie mi na e-mail podany wyżej w temacie: klasa, nazwisko i imię.
2. Notatki i zadania zapisujecie wyraźnie w zeszycie i przesyłacie mi na e-mail jako zdjęcia.
Tylko w ten sposób będę mogła na bieżąco oceniać Wasze zaangażowanie i rozwój językowy.
Czekam na Wasze odpowiedzi do 27.03.2020r.

język niemiecki

Nauczyciel: Elżbieta Sternal
Dotyczy klas: 7DSP
Identyfikator treści: 251

Materiał do realizacji w okresie 23.03. - 27.03.2020

Lekcja 1
Temat: Unsere Lehrer und Lehrerinen.
cel: opisywanie ludzi (nauczycieli poszczególnych przedmiotów.

Praca z tekstem-przypominam, że celem zadania nie jest rozumienie każdego słówka, tylko znalezienie interesujących nas informacji.

Podręcznik zad. 9 str. 59
Proszę znaleźć w tekstach informacje dot. Fach - przedmiot, andere Angaben zur Person - inne informacje/dane o osobie i zapisać w zeszycie.
der Lehrer - nauczyciel
die Lehrerin - nauczycielka
unterrichten - nauczać

Lekcja 2
Temat: Meine Lieblingsfächer.
cel: poznanie słownictwa dot. przedmiotów szkolnych, dni tygodnia

das Lieblingsfach - ulubiony przedmiot szkolny

Zapoznajcie się z nazwami przedmiotów szkolnych w jęz. niemieckim - zad. 12 str. 60 w podręczniku.
W zeszycie zapiszcie zdania jakie są wasze ulubione i nielubiane przedmioty wg. przykładu: Ich mag.... , Ich mag nicht...
Zapoznajcie się z dniami tygodnia w jęz. niemieckim - zad. 15 str. 61 w podręczniku.
Zapiszcie w zeszycie swój plan lekcji - der Stundenplan a następnie odpowiedzcie na pytania i zapiszcie w zeszycie:
przykład: Wann hast du Deutsch? - Kiedy masz niemiecki? - Ich habe Deutsch am Montag und am Freitag.
1. Wann hast du Polnisch/Mathe/Biologie?
2. Was ist dein Lieblingsfach?

Utrwalajcie słownictwo na bieżąco
W razie pytań proszę kontaktować się ze mną przez e-dziennik.

język polski

Nauczyciel: Justyna Wilczyńska
Dotyczy klas: 7ASP, 7DSP
Identyfikator treści: 97

Zad 1. https://epodreczniki.pl/a/idz-serdenko-bo-cie-trzepne---zemsta-o-klotni-i-zgodzie/D5uI9VCPU .Wykonaj zadania umieszczone w załączniku nr 1.Wykonane zadania proszę odesłać na adres email nauczanie.zdalneSP10.JW@gmail.com
Zad 2.Obejrzyj w dniu dzisiejszym spektakl teatralny w TVP 1 o godz.21.15 pt. \"Zemsta\".Jest to nowa, uwspółcześniona adaptacja komedii A.Fredry.

język polski

Nauczyciel: Justyna Wilczyńska
Dotyczy klas: 7ASP, 7DSP
Identyfikator treści: 29

https://epodreczniki.pl/a/sluchamy-poezji-i-okreslamy-nastroj-wiersza/D5hL26oyS

język rosyjski

Nauczyciel: Anna Rzeźniczak
Dotyczy klas: 7ASP
Identyfikator treści: 506

Temat: Pisownia nauk zwierząt.
Proszę w ćwiczeniach na stronie 46 wykonać ćw. 1,2,3.
K. Żak

język rosyjski

Nauczyciel: Katarzyna Żak
Dotyczy klas: 7ASP
Identyfikator treści: 60

Temat: Nazwy dzikich zwierząt.
Korzystając ze słownika zrobić w podręczniku str 56 ćw.1 oraz guess i recycle _ pisemnie.

matematyka

Nauczyciel: Halina Sękowska
Dotyczy klas: 7CSP
Identyfikator treści: 375

Praca na tydzień


matematyka

Nauczyciel: Dorota Bobyk
Dotyczy klas: 7ASP
Identyfikator treści: 23

Zadania uzupełniające RÓWNANIA - podręcznik.

matematyka

Nauczyciel: Beata Konaszewska
Dotyczy klas: 7BSP
Identyfikator treści: 443


muzyka

Nauczyciel: Maciej Sławny
Dotyczy klas: 7CSP
Identyfikator treści: 541

Dzień dobry

Poniżej link do materiału z dnia 27. 03. 2020

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny lub maila: zdalnieniebanalnie@gmail.com

Odpowiedzi dotyczące materiału proszę przesyłać przez dziennik elektroniczny lub na powyższego maila do dnia 2 kwietnia.
Proszę pamiętać o podaniu imienia, nazwiska oraz klasy.

Link do materiału: https://padlet.com/slawnymaciej/qvowwvrnjt7k

Te informacje umieściłem również na stronie szkoły w zakładce NAUKA W DOMU

Pozdrawiam!

Maciej Sławny

muzyka

Nauczyciel: Maciej Sławny
Dotyczy klas: 7BSP
Identyfikator treści: 51

Zgodnie z zaleceniami ministerstwa przesyłam Państwu materiały utrwalające i powtórzeniowe z przedmiotu muzyka.

1. Grupy instrumentów muzycznych

Przyporządkuj instrumenty do właściwych grup:
https://learningapps.org/4357275

Spróbuj posłuchać, rozpoznać instrument i wpisać właściwą odpowiedź:
https://learningapps.org/8608520

Znajdź pary i spróbuj nazwać instrumenty - memory:
https://learningapps.org/1554471


2. Orkiestra symfoniczna:

Nazwij poszczególne elementy orkiestry symfonicznej:
https://learningapps.org/8235305

Obejrzyj materiał:
https://www.youtube.com/watch?v=SHWoQrLnstU

Po obejrzeniu powinieneś znać:
- poszczególne elementy dzieła muzycznego
- jaka jest rola dyrygenta, czym się zajmuje

muzyka

Nauczyciel: Maciej Sławny
Dotyczy klas: 7BSP
Identyfikator treści: 540

Dzień dobry

Poniżej link do materiału z dnia 27. 03. 2020

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny lub maila: zdalnieniebanalnie@gmail.com

Odpowiedzi dotyczące materiału proszę przesyłać przez dziennik elektroniczny lub na powyższego maila do dnia 2 kwietnia.
Proszę pamiętać o podaniu imienia, nazwiska oraz klasy.

Link do materiału: https://padlet.com/slawnymaciej/s8nvq8ydpztk

Pozdrawiam!

Maciej Sławny

muzyka

Nauczyciel: Maciej Sławny
Dotyczy klas: 7CSP
Identyfikator treści: 52

Zgodnie z zaleceniami ministerstwa przesyłam Państwu materiały utrwalające i powtórzeniowe z przedmiotu muzyka.

1. Grupy instrumentów muzycznych

Przyporządkuj instrumenty do właściwych grup:
https://learningapps.org/4357275

Spróbuj posłuchać, rozpoznać instrument i wpisać właściwą odpowiedź:
https://learningapps.org/8608520

Znajdź pary i spróbuj nazwać instrumenty - memory:
https://learningapps.org/1554471


2. Orkiestra symfoniczna:

Nazwij poszczególne elementy orkiestry symfonicznej:
https://learningapps.org/8235305

Obejrzyj materiał:
https://www.youtube.com/watch?v=SHWoQrLnstU

Po obejrzeniu powinieneś znać:
- poszczególne elementy dzieła muzycznego
- jaka jest rola dyrygenta, czym się zajmuje

plastyka

Nauczyciel: Marta Poręba
Dotyczy klas: 7ASP, 7BSP, 7CSP, 7DSP
Identyfikator treści: 340

OP -art. Należy zapoznać się z twórczością Karola Estreichera oraz pojęciem op – artu. Proszę przejrzeć na internecie prace artystów tego kierunku. Następnie wykonać prace w tym stylu czarnym markerem na białej kartce – format 20cmx20cm.


religia

Nauczyciel: Marta Taracka
Dotyczy klas: 7ASP, 7DSP
Identyfikator treści: 144


religia

Nauczyciel: Ania Przygrodzka
Dotyczy klas: 7BSP, 7CSP
Identyfikator treści: 164

Zadania do realizacji w tygodniu 23.03-27.03.20r. proszę o sprawdzenie dodatkowych informacji i wiadomości umieszczonych w e-dzienniku
1)„Kiedyś spotkam się z chorobą i niedołężnością” Przeczytaj temat z podręcznika, skorzystaj z podanego linku i wykonaj polecenia.
Podręcznik s.92-94 https://view.genial.ly/5e6f5a574b44a00fb797d52b/interactive-image-uczynki-milosierdzia
2)„Jak świętować ? Świętowanie w rodzinie” Przeczytaj temat z podręcznika i postaraj się wykonać zad.3 Podręcznik s.101-103

Zachęcam serdecznie, by każdy podjął na ten tydzień 23.03.-27.03.20r. \"wielkopostny challenge.\"
Możecie skorzystać z podanego planu lub ułożyć własny i zachęcić do niego kolegów, koleżanki, rodzinę..
poniedziałek –„To będzie dzień bez narzekania…”
wtorek- „Będę życzliwy i pomocny…”
środa- „Dzień bez słodyczy…”
czwartek –„ Będę się opiekował i bawił z rodzeństwem”
piątek – będę uczestniczył w „Drodze krzyżowej”/online lub tv /
sobota-„Pomodlę się w intencji całej służby zdrowia oraz za chorych i zmarłych”
niedziela- „Zrobię dla całej rodziny laurki z dobrym słowem…”
Polecam: https://www.youtube.com/watch?v=Zjd7IWLtfGo https://www.youtube.com/watch?v=48De2Uov674


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Zofia Berlikowska
Dotyczy klas: 4ASP, 6ASP, 7ASP, 8ASP
Identyfikator treści: 200

Sportowe kości- zasady gry i instrukcje znajdują się w załączonym pliku.


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Dorota Monczak
Dotyczy klas: 7ASP, 7CSP
Identyfikator treści: 184

Ćwiczenia FIT BODY - https://www.youtube.com/watch?v=kfsfBJGFh2o

wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Paweł Czerniak
Dotyczy klas: 6CSP, 7CSP, 8CSP
Identyfikator treści: 106

Korzyści zdrowotne regularnej aktywności fizycznej


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Paweł Czerniak
Dotyczy klas: 6CSP, 7ASP, 7CSP, 7DSP, 8BSP, 8CSP
Identyfikator treści: 439

Konkurs wiedzy olimpijskiej klas IV-VIII


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Zofia Berlikowska
Dotyczy klas: 4ASP, 6ASP, 7ASP
Identyfikator treści: 11

Gimnastyczna gra planszowa


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Paweł Czerniak
Dotyczy klas: 7ASP, 7DSP
Identyfikator treści: 262

Korzyści zdrowotne regularnej aktywności fizycznej


zajęcia treningowe

Nauczyciel: Michał Grzelczyk
Dotyczy klas: 7BSP
Identyfikator treści: 62


zajęcia treningowe

Nauczyciel: Paweł Czerniak
Dotyczy klas: 7CSP
Identyfikator treści: 204

Proszę zapoznać się z zawartością ,ćwiczenia które można wykonać samodzielnie w domu


Facebook