Stanisława Wyspiańskiego 21
65-036 Zielona Góra
Sekretariat ZSOiS
sekretariat@zsois.zgora.pl
(68) 451 20 50
fax (68) 451 20 51

Nauka z domu – materiały dla klasy

Od dnia 25.03. uczniowie Szkoły Podstawowej nr 10 pracują wg planu lekcji proponowanego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej (ewentualne modyfikacje w zakresie treści, nauczyciele będą przekazywać dotąd przyjętym sposobem komunikacji: e-dziennik, poczta elektroniczna, inne komunikatory). W zakładce „nauka w domu” pojawią się przedmioty, które nie są ujęte w planie ministerstwa, a klasa je realizowała w II półroczu np. plastyka, muzyka, religia.
Link poniżej.

https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje

 

Klasy 8 SP10

Materiały udostępnione przez nauczycieli. Przed pobraniem materiału proszę zweryfikować na planie nazwisko nauczyciela z którym grupa dotyczas miała zajęcia

Z uwagi na dużą ilość przesyłanych materiałów, są one opublikowane z opóźnieniem. Zachęcamy bezpośrednio do kontaktu z nauczycielem przez e-dziennik.

akrobatyka

Nauczyciel: Maja Korcz
Dotyczy klas: 5CSP, 5GSP, 8ASP, 8DSP
Identyfikator treści: 146

Tę krotką rozgrzewkę traktujemy jako przerwę między zajęciami zdalnymi z innych przedmiotów.
ĆWICZYMY ZAWSZE POD OPIEKĄ OSOBY DOROSŁEJ!
https://centrumsportowca.pl/centrum-treningu/rozgrzewka-fittykid/
źródło:Centrumsportowca.pl

akrobatyka

Nauczyciel: Sławomir Szliter
Dotyczy klas: 8ASP
Identyfikator treści: 417

Akrobatyka Sportowa
Klasy: VIII A
Grupy treningowe trenerów: Sławomir Szliter, Jarosław Taryma

Prosimy o rzetelną realizacje załączonego tygodniowego planu treningowego. Ilości i zadania zostały dobrane w taki sposób, aby były bezpieczne a jednocześnie nie obciążały zbytnio uczniów, zapewniając jednocześnie optymalny poziom ruchu.
Ważna jest dokumentacja podejmowanych działań, czy to w formie zapisu czy też filmów nagranych telefonem. Prosimy o wysyłanie takich filmów w miarę możliwości przez WhatsApp.
Zwracamy uwagę na zachowanie szczególnej uwagi przy wykonywaniu ćwiczeń, na bezpieczeństwo, które jest najważniejsze. Przy jakichkolwiek problemach prosimy o takie modyfikowanie ćwiczeń aby były one możliwe do wykonania i nie zagrażały zdrowiu i życiu ćwiczącego.
Życzymy wszystkim naszym zawodnikom wytrwałości i zdrowia w wypełnianiu codziennych obowiązków w tym trudnym dla wszystkich czasie.

Sławomir Szliter
Jarosław Taryma


akrobatyka

Nauczyciel: Radosław Walczak
Dotyczy klas: 5DSP, 6DSP, 7DSP, 8ASP, 1DLO, 1DSPLO, 2DLO, 3DLO
Identyfikator treści: 286

UWAGA !
DOTYCZY GRUP TRENINGOWYCH TRENERÓW R.WALCZAKA , V. CHKHABERIDZE
Proszę o dokładną i szczegółową realizacją zamieszczonego tygodniowego planu treningowego zadań motorycznych wszystkich zawodników i przesłanie dokumentacji wykonania w postaci zdjęć filmów przez komunikator Whatsupp do trenera Radosław Walczak, Valergo Chkhaberidze !
UWAGA : jesli jest mozliwosc zmonitorowania jednostki treningowej z wykorzystaniem np. pulsometru, opaski typu \"band\"na nadgarstku zegarka sportowego np Polar itp...które rejestrują czas jednostki, tętno wydatek energetyczny ( kcal), przebyty dystans itp ( aplikacje typu Samsung Health, Endomondo, Runtastic, Google fit, Nike+Training Club, Huawei Health proszę o przesłanie whatsupem.
Radosław Walczak, Valeri Chkhaberidze #zostanwdomu


biologia

Nauczyciel: Dariusz Zbróg
Dotyczy klas: 8ASP, 8BSP
Identyfikator treści: 315

Dzień dobry

Proszę przekazać DZIECIOM aby przygotowały ZADANIE NR2 z BIOLOGII:

1) Przeczytać z zaangażowaniem tekst \"Drapieżnictwo. Roślinożerność\" z podręcznika (strony 97-106).

2) Zapisać w zeszycie notatkę w postaci punktów:
- Znaczenie drapieżników i roślinożerców w środowisku.
- Przystosowania organizmów do drapieżnictwa i roślinożerności.
- Sposoby ochrony organizmów przed drapieżnikami i roślinożercami.

3) Odpowiedzieć pisemnie (około 10 zdań) w zeszytach na pytanie (wykorzystując fantazję i poczucie humoru):
- Gdybyś miał do wyboru być: rekinem, rybą fugu, kaktusem, barszczem Sosnowskiego, rosiczką, to Twój wybór padłby na...... , uzasadnij.

Pozdrawiam Państwa i dzieci - Dariusz Zbróg

biologia

Nauczyciel: Dariusz Zbróg
Dotyczy klas: 8ASP, 8BSP
Identyfikator treści: 314

Dzień dobry, w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną proszę aby Państwa dzieci w miarę możliwości wykonały z BIOLOGII następujące zadania:

Proszę przygotować prezentację multimedialną w programie Power Point lub innym na jeden z 3 tematów:
1) Koronawirus, a selekcja naturalna.
2) Cechy populacji.
3) Konkurencja wewnątrzgatunkowa, a konkurencja międzygatunkowa.

Ilość slajdów około 10-15.
Pierwszy slajd ma zawierać temat prezentacji, imię i nazwisko autora oraz klasę.
Kolejne slajdy powinny zawierać informacje dotyczące wybranego tematu wzbogacone ciekawostkami i zdjęciami. Temat 1 jest bardzo ciekawy, na czasie i dla ambitnych. Poza dostępną wiedzą liczę tu na własne przemyślenia i refleksje. Temat 2 nie wymaga komentarza, należy wyjść od tego czym jest populacja. W temacie 3 należy bazować na konkretnych przykładach z przyrody.

Prezentację należy przesłać do dnia 27.03.2020r. na mój adres mailowy (przeznaczony wyłącznie do kontaktów z uczniami)
dariuszzbrog@onet.pl

Za pracę będzie oczywiście ocena!!!

Jeśli ktoś nie potrafi zrobić prezentacji lub nie ma odpowiednich warunków, by to uczynić proszę by przygotował zadanie na piśmie z ilustracjami lub bez (można też wydrukować ilustracje i wkleić). Liczę na inwencję twórczą uczniów:) Pracę należy przynieść do szkoły (po odwołaniu przerwy).

PROSZĘ PAŃSTWA to bardzo ważne, PROSZĘ zmobilizować dzieci do pracy, by ten nieoczekiwany czas wolny nie spędziły tylko przed telewizorami z komórkami w rękach:)

Życzę Państwu i dzieciom wytrwałości i spokoju.
Pozdrawiam Dariusz Zbróg, nauczyciel biologii

chemia

Nauczyciel: Joanna Szkudlarska
Dotyczy klas: 8ASP, 8BSP, 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 136

Szanowni Państwo w ramach nauki w domu proponuję następujące zadania w ramach powtórzenia materiału
z chemii organicznej, z działu węglowodory, lekcja internetowa:

https://youtu.be/wzgpjGX9pus (do punktu 5 włącznie, do 53 min. lekcji, osoby chętne mogą oglądnąć całość ;))

Osoby chcące poprawić sprawdzian z działu Sole, proponuję internetową lekcję całego filmu: ogarnij chemię z Panem Belfrem https://youtu.be/btTf9PVc-0o

chemia

Nauczyciel: Joanna Szkudlarska
Dotyczy klas: 8ASP, 8BSP, 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 260

Zadania do wykonania uczniowie znajdą pod linkiem:
https://drive.google.com/open?id=1koshQHdXOk5wO8hAj5wtCVdJECLKJhFo

edukacja dla bezpieczeństwa

Nauczyciel: Marek Toporowicz
Dotyczy klas: 8BSP, 8CSP
Identyfikator treści: 235

24.03.20
Przypominam Wam ze Waszym podstawowym zadaniem, jezeli chodzi o bezpieczenstwo, jest pozostawac w skutecznej i trwałej IZOLACJI

Kto ma mozliwosci moze potrenowac Pozycje Boczną Ustaloną sposób I.
zdrówko
Toporowicz

edukacja dla bezpieczeństwa

Nauczyciel: Marek Toporowicz
Dotyczy klas: 8DSP
Identyfikator treści: 406

25.03.20
Przypominam Wam ze Waszym podstawowym zadaniem, jezeli chodzi o bezpieczenstwo, jest pozostawac w skutecznej i trwałej IZOLACJI

Kto ma mozliwosci moze potrenowac POzycje Boczną Ustaloną sposób I.
zdrówko
Toporowicz

fizyka

Nauczyciel: Beata Jakubaszek
Dotyczy klas: 8ASP, 8BSP, 8CPSP, 8DSP
Identyfikator treści: 18

Proszę poćwiczyć utrwalić wiedzę z działu "Drgania i Fale" w formie gry

Quizizz
https://quizizz.com

geografia

Nauczyciel: Barbara Reguła
Dotyczy klas: 8ASP, 8BSP, 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 290

GEOGRAFIA
Kl. VIIIA- VIIID
Nauczyciel: Barbara Reguła

1.TORNADA I CYKLONY TROPIKALNE W AMERYCE PÓŁNOCNEJ
a) Co to są tornada i cyklony tropikalne?
b) Jaki jest mechanizm powstawania tornad i cyklonów tropikalnych?
c) Jakie są główne obszary powstawania tornad i cyklonów i kierunki ich przemieszczania?
d) Jakie są skutki występowania tych wiatrów?
e) Jak należy się zachować w obliczu nadchodzącego cyklonu?

Proszę również obejrzeć krótki film: https://www.youtube.com/watch?v=i4p2JQtKMac

godzina wychowawcza

Nauczyciel: Joanna Makowska
Dotyczy klas: 8CSP
Identyfikator treści: 501

Witajcie moi UCZNIOWIE w załączniku mój list do Was!:)


godziny do dyspozycji dyrektora

Nauczyciel: Zofia Berlikowska
Dotyczy klas: 8ASP, 8BSP, 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 236

W ramach powtórzenia wiadomości proszę o zapoznanie się z prezentacją i wykonanie zadanie, które znajduje się na ostatniej stronie.


historia

Nauczyciel: Magdalena Dzieciątkowska
Dotyczy klas: 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 247

Witam:)
Proszę zapoznać się z zamieszczonymi materiałami.
Uzupełnić zadania, pograć w gry karciane:)
Pozdrawiam:)




historia

Nauczyciel: Karolina Janas
Dotyczy klas: 6BSP, 6CSP, 6DSP, 6ESP, 8BSP
Identyfikator treści: 240

Klasy pracują za pośrednictwem grup utworzonych na Messengerze.

historia

Nauczyciel: Karolina Janas
Dotyczy klas: 8 SP
Identyfikator treści: 66

wwwdocwiczenia.pl
Podaję kody do utrwalenia wiadomości z poszczególnych tematów:

Początki władzy komunistów w Polsce: H8GM76
Opór społeczny wobec komunizmu: H8VZBH
Powojenna odbudowa: H82TFC
Polska w czasach stalinizmu: H8Q1H3
Polski Październik: H8KWC2
PRL w latach 1956-1970: H8N8YV
Polska w latach 70.XX wieku: H8DBXJ

historia

Nauczyciel: Aleksandra Kuczer
Dotyczy klas: 8ASP
Identyfikator treści: 33



historia

Nauczyciel: Aleksandra Kuczer
Dotyczy klas: 8ASP
Identyfikator treści: 537

T: Początki władzy komunistów w Polsce.
https://epodreczniki.pl/a/przejecie-wladzy-przez-komunistow-w-polsce/DfESY8DvJ

historia

Nauczyciel: Aleksandra Kuczer
Dotyczy klas: 8ASP
Identyfikator treści: 402

Temat: Stan wojenny schyłek PRL.



informatyka

informatyka

Nauczyciel: Paweł Staszczuk
Dotyczy klas: 8ASP, 8BSP, 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 225


język angielski

Nauczyciel: Izabela Mistygacz
Dotyczy klas: 1ASP, 2ASP, 2BSP, 3BSP, 5CSP, 6ASP, 7BSP, 8CSP
Identyfikator treści: 389

Szanowni Państwo. Materiały bieżące są w dziale fizyka:-)) Pzdr

język angielski

Nauczyciel: Izabela Mistygacz
Dotyczy klas: 8CSP
Identyfikator treści: 73


język angielski

Nauczyciel: Izabela Mistygacz
Dotyczy klas: 8CSP
Identyfikator treści: 81

Dzięki materiałom ćwiczeniowym ogólnie dostępnym dla klas 8


język angielski

Nauczyciel: Dariusz Polewski
Dotyczy klas: 8ASP, 8BSP, 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 505

klasy 8 podstawa - dalej ćwiczymy Past Simple. Proszę wykonać ex. 4 p.85.

język angielski

Nauczyciel: Dariusz Polewski
Dotyczy klas: 8ASP
Identyfikator treści: 349

zadania egzaminacyjne. kto jeszcze się nie zgłosił po pliki proszę pisać na maila polewski@gmail.com

język angielski

Nauczyciel: Dariusz Polewski
Dotyczy klas: 7ASP, 7BSP, 7CSP, 7DSP, 8ASP, 8BSP, 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 494

7d- Proszę wypisać i przetłumaczyć słownictwo The body. Aby to wykonać proszę zrobić ex. 1 p. 64 (workbook)
8a - Parts of the body - Proszę wykonać ex. 1 p. 118. (oczywiście zajmujemy się przygotowaniem do egzaminu, który nie wiadomo czy się odbędzie:)czyli robimy testy, wysyłać mi prace do sprawdzenia! bo z tym jest na razie marnie).
klasy 7 podstawa ang - Ćwiczymy czas teraźniejszy Present progressive(continuous) - prosze zrobić ex 5. p. 58 w zeszytach
klasy 8 podstawa ang - Ćwiczymy czas przeszły Past Simple - proszę wykonać ex. 2 p. 85 w zeszytach

język niemiecki

Nauczyciel: Joanna Makowska
Dotyczy klas: 8CSP
Identyfikator treści: 503


język niemiecki

Nauczyciel: Joanna Makowska
Dotyczy klas: 8CSP
Identyfikator treści: 126

KLASA 8c grupa II.2 (26.03.2020)
THEMA: Das kann ich schon. Kapitel: HAUS – 1 lekcja
Cel: Utrwalamy wiadomości leksykalne z rozdziału Haus.

Karta pracy została przesłana na adres e-mail podany przez Rodziców.

język niemiecki

Nauczyciel: Anna Połczyńska
Dotyczy klas: 8DSP
Identyfikator treści: 261

Język niemiecki (drugi język) - lekcja 101, 102


język niemiecki

Nauczyciel: Dorota Wabno
Dotyczy klas: 8ASP
Identyfikator treści: 2

Materiał na tydzień
23.03 - 27.03

26.03.
Temat : In Urlaub fahren

Nauczysz się czym podróżujemy.
str. 70 podręcznik , ćw. 11 ( pisemnie)

ćw. 12A ( dotyczy zakazu parkowania)
Zwróć uwagę na wyrażenia : Man darf - Wolno
Man darf nicht - Nie wolno
das Parkverbot - zakaz parkowania
das Schild - znak drogowy

Przetłumacz do zeszytu ten dialog.

ćw. 12 B ( pisemnie)

27.03.
Temat: Lexikalische Übungen

Ćwiczenia obejmują środki lokomocji oraz dot. czasownika dürfen.

dürfen ( mieć pozwolenie)

ich darf wir dürfen
du darfst ihr dürft
er darf sie dürfen

książka ćwiczeń : str.57 ćw. 9, 10, 11
str. 58 ćw. 12, 13, 14

język polski

Nauczyciel: Monika Budziak
Dotyczy klas: 8BSP, 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 476

Lekcja języka polskiego
1. Zapisz w zeszycie poniższy temat lekcji.
Temat: Ignacy Krasicki \"Satyry\".
2. Wejdź na stronę: https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje/plan-lekcji-23-27032027
Kliknij w czwartek, 26 marca, znajduje się tam dzisiejszy temat zajęć.

3. Korzystając ze słownika terminów literackich on-line przypomnij sobie, czym jest satyra, zredaguj krótką notatkę na ten temat (w zeszycie).

4. Kliknij w lekcja z e-podręcznika. Przewiń stronę w dół, do satyry \"Żona modna\" i przeczytaj ją. Utwór omawialiśmy w klasie siódmej.
5. Wykonaj ćwiczenia: 9.1 - on-line
9.2 - pytanie i odpowiedź zapisz w zeszycie
9.4 - w zeszycie zapisz przysłowie i jego sens

Powodzenia 🙂

język polski

Nauczyciel: Katarzyna Kwolek
Dotyczy klas: 8ASP, 8BSP, 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 500

Klucz odpowiedzi do arkusza nr 5
26.03.- lekcja z https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje/plan-lekcji-23-27032027 - Ignacy Krasicki \"Satyry\" - \"Żona modna\".
27.03.- lekcja z https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje/plan-lekcji-23-27032027 - Wielkie małe działanie! - na podstawie \"Kamieni na szaniec\" Aleksandra Kamińskiego.


język polski

Nauczyciel: Monika Budziak
Dotyczy klas: 8BSP, 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 399

Arkusz testu ćwiczeniowego nr 5


język polski

Nauczyciel: Monika Budziak
Dotyczy klas: 8BSP, 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 400

Temat: Zapożyczenia i wyrazy rodzime.
https://epodreczniki.pl/a/pewniki-czy-aksjomaty-rozumienie-slow-rodzimych-i-zapozyczonych-w-tekscie/D5a0A7CV3

język polski

Nauczyciel: Monika Budziak
Dotyczy klas: 8BSP, 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 398

Arkusz testu ćwiczeniowego nr 5


język polski

Nauczyciel: Katarzyna Kwolek
Dotyczy klas: 8ASP, 8BSP, 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 310

klucz odpowiedzi do testu nr 3, klucz odpowiedzi do testu nr 4, arkusz testu ćwiczeniowego nr 5




język polski

Nauczyciele: Monika Budziak , Katarzyna Kwolek
Dotyczy klas: 8ASP, 8BSP, 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 27

Tematy prac pisemnych (do wyboru):


• Wyobraź sobie, że jesteś redaktorem szkolnej strony internetowej. Przeprowadź wywiad z Cześnikiem, który opowie o swoim konflikcie z sąsiadem. W wypowiedzi wykorzystaj znajomość „Zemsty” Aleksandra Fredry. Twoja praca powinna liczyć co najmniej 200 słów.
• Napisz rozprawkę, w której rozważysz, czy doświadczenia życiowe bohaterów literackich mogą być pouczające dla czytelników. Odwołaj się do wybranej lektury obowiązkowej i innego utworu literackiego. Twoja praca powinna liczyć co najmniej 200 słów.
• Napisz opowiadanie o spotkaniu Freda – siostrzeńca Scrooge` a~- z bohaterem innego utworu literackiego. Podczas tego spotkania Fred opowie o niespodziewanej świątecznej wizycie złożonej mu przez wuja. W wypracowaniu wykaż, że dobrze znasz postacie literackie, które uczynisz bohaterami swojego opowiadania. Twoja praca powinna liczyć co najmniej 200 słów.

• Przeprowadź wywiad z Małym Księciem, który opowie Ci o przyjaźni. W wywiadzie wykaż, że dobrze znasz bohatera utworu Antoine`a de Saint – Exupery`ego. . Twoja praca powinna liczyć co najmniej 200 słów.
• Napisz przemówienie, w którym zachęcisz rówieśników do poznania historii naszej ojczyzny. Przywołaj przykład bohatera z lektury obowiązkowej. Twoja praca powinna liczyć co najmniej 200 słów.
• Napisz rozprawkę, w której rozważysz, czy w relacjach międzyludzkich lepiej kierować
się sercem czy rozumem. W argumentacji odwołaj się do lektury obowiązkowej oraz do innego utworu literackiego. Twoja praca powinna liczyć co najmniej 200 wyrazów.
• Napisz opowiadanie o odwiedzinach lisa na planecie Małego Księcia, podczas których lis przekonuje się, czy chłopiec wykorzystał wiedzę zdobytą podczas podróży. Wypracowanie powinno dowodzić, że znasz lekturę „Mały Książę”. Twoja praca powinna liczyć co najmniej 200 słów.
( dwa ostatnie tematy pochodzą z arkusza egzaminacyjnego z ubiegłego roku )

Drodzy Ósmoklasiści, jeżeli chcecie przesłać swoje wypracowanie do nauczyciela przedmiotu, skontaktujcie się z nim przez e-dziennik.

język polski

Nauczyciele: Monika Budziak , Katarzyna Kwolek
Dotyczy klas: 8ASP, 8BSP, 8CSP, 8DSP
Identyfikator treści: 17



język rosyjski

Nauczyciel: Katarzyna Żak
Dotyczy klas: 8ASP
Identyfikator treści: 59

Temat: Droga do miejsc w mieście.
Wykonanie pisemne w podręczniku str 22 ćw.1 oraz ćw.2 str 23

matematyka

Nauczyciel: Magdalena Wieczorek
Dotyczy klas: 5BSP, 5CSP, 6CSP, 8ASP
Identyfikator treści: 407

Informacja dla klas 5b, 5c, 6c i 8a. Zagadnienia matematyczne do systematycznej pracy z uczniami podawane są bezpośrednio uczniom na whasappie na grupach klasowych.

matematyka

Nauczyciel: Agata Iryszek
Dotyczy klas: 8CSP
Identyfikator treści: 166

Zestaw zadań do egzaminu ósmoklasisty. Proszę o wysyłanie rozwiązań codziennie - umożliwi to systematyczne sprawdzanie zadań i ewentualne podpowiedzi do rozwiązań. Odpowiedzi i pytania wysyłajcie na matematyka2020_8c@o2.pl Czas do 31.03.2020 r.


matematyka

Nauczyciel: Halina Sękowska
Dotyczy klas: 8BSP
Identyfikator treści: 376

Plan na tydzień


religia

Nauczyciel: Marta Taracka
Dotyczy klas: 8DSP
Identyfikator treści: 145


religia

Nauczyciel: Ania Przygrodzka
Dotyczy klas: 8ASP, 8BSP, 8CSP
Identyfikator treści: 165

Zadania do realizacji w tygodniu 23.03-27.03.20r. proszę o sprawdzenie dodatkowych informacji i wiadomości umieszczonych w e-dzienniku
1)„Jakość wspólnoty a jakość mojej modlitwy…” Przeczytaj temat z podręcznika i wykonaj zad. nr 1 Podręcznik s.110-113
2)„Po co jest piękno? Sztuka sakralna” Zapoznaj się z tematem w podręczniku s. 113-116
polecam obejrzenie: https://www.youtube.com/watch?v=cs9X2RiKb2E https://www.youtube.com/watch?v=_PEPpUFi5FY

Zachęcam serdecznie, by każdy podjął na ten tydzień 23.03.-27.03.20r.\" wielkopostny challenge\" Możecie skorzystać z podanego planu lub ułożyć własny i zachęcić do niego kolegów, koleżanki, rodzinę..
poniedziałek –„To będzie dzień bez narzekania…”
wtorek- „Będę życzliwy i pomocny…”
środa- „Dzień bez słodyczy…”
czwartek –„ Będę się opiekował i bawił z rodzeństwem”
piątek – będę uczestniczył w „Drodze krzyżowej”/online lub tv /
sobota-„Pomodlę się w intencji całej służby zdrowia oraz za chorych i zmarłych”
niedziela- „Zrobię dla całej rodziny laurki z dobrym słowem...”
Pomocne będą: https://www.youtube.com/watch?v=Zjd7IWLtfGo https://www.youtube.com/watch?v=48De2Uov674

wiedza o społeczeństwie

Nauczyciel: Karolina Janas
Dotyczy klas: 8BSP, 8DSP
Identyfikator treści: 241

Klasy pracują za pośrednictwem grup utworzonych na Messengerze.

wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Jerzy Walczak
Dotyczy klas: 8CSP
Identyfikator treści: 382

ćwiczymy 4 razy w tygodniu


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Przemysław Brodzik
Dotyczy klas: 8BSP
Identyfikator treści: 147


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Przemysław Brodzik
Dotyczy klas: 8BSP
Identyfikator treści: 143


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Przemysław Brodzik
Dotyczy klas: 4BSP, 5FSP, 8BSP
Identyfikator treści: 141


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Agnieszka Melańczuk-Oleszak
Dotyczy klas: 8ASP, 1CSPLO, 3BLO
Identyfikator treści: 342

Drodzy uczniowie i zawodnicy podczas kwarantanny musimy przebywać w domach, ale całkowita bierność, brak ruchu i stres może niekorzystnie wpłynąć na waszą sprawność fizyczną i psychiczną. Mimo obowiązków związanych z odrabianiem lekcji przekazywanych przez nauczycieli zachęcam Was do ćwiczeń fizycznych i wietrzenia pomieszczeń. Dajcie o swoje zdrowie , odżywiajcie się prawidłowo by wrócić w dobrej kondycji do szkoły i na treningi .
Proponowane ćwiczenia wykonujcie zawsze po rozgrzewce i w bezpiecznych warunkach. W razie pytań zapraszam do kontaktu e- dziennik , Messenger, Whats App lub FB


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Paweł Czerniak
Dotyczy klas: 6CSP, 7CSP, 8CSP
Identyfikator treści: 106

Korzyści zdrowotne regularnej aktywności fizycznej


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Maja Korcz
Dotyczy klas: 5GSP, 8ASP, 8DSP
Identyfikator treści: 302

Tę krótką rozgrzewkę traktujemy jako przerwę między zajęciami zdalnymi z innych przedmiotów. Ćwiczymy 3x w tygodniu do ukazania się następnego zestawu.
ĆWICZYMY ZAWSZE POD OPIEKĄ OSOBY DOROSŁEJ!
https://centrumsportowca.pl/centrum-treningu/rozgrzewka-fittykid/
źródło:Centrumsportowca.pl

wychowanie fizyczne

wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Zofia Berlikowska
Dotyczy klas: 4ASP, 6ASP, 7ASP, 8ASP
Identyfikator treści: 200

Sportowe kości- zasady gry i instrukcje znajdują się w załączonym pliku.


wychowanie fizyczne

Nauczyciel: Paweł Czerniak
Dotyczy klas: 6CSP, 7ASP, 7CSP, 7DSP, 8BSP, 8CSP
Identyfikator treści: 439

Konkurs wiedzy olimpijskiej klas IV-VIII


zajęcia treningowe

Nauczyciel: Kamil Czapla
Dotyczy klas: 8CSP
Identyfikator treści: 341


zajęcia treningowe

Nauczyciel: Michał Grzelczyk
Dotyczy klas: 8BSP
Identyfikator treści: 63


Facebook